Satisfaction Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ser att du ändrade ditt inlägg till 3 bokstäver. Väldigt moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Asså jag skrev fel första gången så jag hade inget att säja. Sen så vet jag inte ifall det går att ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Kanske lite snuskig men ganska rolig! Vad sa snoppen till kondomen? Cover me i am going in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Marriland Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Här kommer en. Två pojkar satt i en sandlåda och pratade om vems pappa som var coolast. Pojke 1: Min pappa är polis och tar din pappa. Pojke 2: Min pappa är brevbärare och tar din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Min är gammal men: En pojke och med sin pappa i hans bil. Då åkte pappan fel och skrek: -Fitta!!! Då sa pojken: -Vad betyder de? Pappan: -Öhhhh.... Garage. Senare åkte pappa fel och skrek: -k*k!!!! Pojken: -Vad e de? Pappan: -Ermmm... Bil. Då dom kom hem så ropade pojken ut ur fönstret till mamman: -MAMMA!! ÖPPNA FITTAN!! PAPPA SKA KÖRA IN KUKEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Bellman var ute cyklade med två påsar på styret. Precis när en polis åkte förbi ramlade Bellman och tappade en av påsarna som innehöll väldigt många mynt. Polisen såg det och stannade för att hjälpa Bellman att plocka upp mynten. "Hur har du fått så här mycket pengar", frågade polisen. Bellman svarade: "Jag har en trädgård bakom Råsunda Stadion, och i halvtid brukar det alltid ställa sig folk och pinka i trädgården. Så jag brukar stå där med en häcksax och säga att jag ska ha tre kronor annars klipper jag av den." "Ja, det var ju smart. Men vad har du i den andra påsen då?" frågade polisen. Då svarade Bellman : "Tja, det är ju inte alla som betalar..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Bellman var ute cyklade med två påsar på styret. Precis när en polis åkte förbi ramlade Bellman och tappade en av påsarna som innehöll väldigt många mynt. Polisen såg det och stannade för att hjälpa Bellman att plocka upp mynten. "Hur har du fått så här mycket pengar", frågade polisen. Bellman svarade: "Jag har en trädgård bakom Råsunda Stadion, och i halvtid brukar det alltid ställa sig folk och pinka i trädgården. Så jag brukar stå där med en häcksax och säga att jag ska ha tre kronor annars klipper jag av den." "Ja, det var ju smart. Men vad har du i den andra påsen då?" frågade polisen. Då svarade Bellman : "Tja, det är ju inte alla som betalar..." hehe... En söndag gick Bellman i kyrkan, men efter en stund blev han pinknödig. Han reste sig för att gå ut. Just då sjöng prästen: - Vart skall du gå hä..ä..ädan? Då sjöng Bellman: - Gå å pissa, kommer se..e..dan! Bellman och en fransk och en tysk stod och skröt. - Jag fick en bronsmedalj för att jag sparkade en fotboll över ett tvåvåningshus, sa fransken. - Jag fick silver medalj för att jag sparkade en fotboll över ett fyravåningshus, sa tysken. Då sa Bellman: - Jag sparkade en tegelsten över en skyskrapa.Då frågade de andra vad Bellman fick efter det. Han svarade: - Ont i foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Här är en lektion för alla som har problem med att skilja på substantiv,adjektiv o verb. Substantiv är ord som du kan sätta f*n elr jävel framför t ex:Klockfan,gubbjävel osv. Adjektiv är ord som du kan sätta skit framför t ex:Skitkul,skitdum osv. Verb är ord som du kan sätta utav h*lvete framför t ex:Dansade utav h*lvete osv. Håppas det hjälpte hehe... :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 En man stod och väntade på perrongen i en underjordisk tunnelbanestation och väntade på tåget. Då började hans händer skaka. Mannen kollade sin hand och bredvid honom stod det en liten pojke. "Vad gör du?" undrade mannen. "Jag letar efter en leksakständsticka, har du sett den?" sa pojken. "Nej, men varför frågade du inte innan?" sa mannen. Då svarade pojken: "Mamma har sagt att jag får inte prata med okända personer" Hihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 En man stod och väntade på perrongen i en underjordisk tunnelbanestation och väntade på tåget. Då började hans händer skaka. Mannen kollade sin hand och bredvid honom stod det en liten pojke. "Vad gör du?" undrade mannen. "Jag letar efter en leksakständsticka, har du sett den?" sa pojken. "Nej, men varför frågade du inte innan?" sa mannen. Då svarade pojken: "Mamma har sagt att jag får inte prata med okända personer" Hihi... den var ju rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Är rasistiska skämt tillåtna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Är rasistiska skämt tillåtna?Ja, sålänge de inte är rasistiska. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.