Hoppa till innehåll

Bäst Spec För 70 Hunter I Arena ?

Rekommendera inlägg

Kan ej tänka mig att man ska var beastmastery i arenan, I arena ska man vara marksmen/Survival. För i arenan behöver man ej ett pet. I beastmastery så gör man så sitt pet får mera HP/Armor, Och i arena finns ingen "Aggro control". Så Marksmen/Survival är nog bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver man ej pet i arenan? BM rockar ju där, the beast within är överlägsen eftersom den tar bort all crowd control från dig och din pet skadar väldigt mycket, och så kan du ju stunna folk med petten, vilket det med hjälper mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja beast mastery e bra i arenan eftersom peten skadar ungefär lika mycket som du så då kan du lägga peten på tlx healern så han fåre lite jobbigare o sen bara nuka den andre + att i beast mastery får man en välldigt bra attack som stunnar i 3sec eller nåt :)

Men men jag skulle gåt i Marksman,Survival me tanke på aimed shot/scattered shot. och så e improved Wing clip välldigt efektiv

Redigerat av chucky
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att BM är effektiv, men jag tror ändå inte det är särskilt bra i arena om du inte möter nåt dåligt team.

Du möter ofta plate/mail i arena och på min warrior så skadar inte pet mer än typ 300 (och jag har inte jätte bra pvp gear), hp ligger på 11k så det är nästan ingeting. Speccar du MM, surv däremot får du en silencing shot som interuptar heals/pyroblasts etc.

Du får mer hp från survival talents, dina traps varar längre, du får scatter shot som är ännu en bra sak mot casters.

Säger inte att BM är dåligt, för the beast within är sjukt bra när man kitar meele klasser. Men jag tycker ändå att BM inte är i närheten så bra som MM, surv talents i arena.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ej tänka mig att man ska var beastmastery i arenan, I arena ska man vara marksmen/Survival. För i arenan behöver man ej ett pet. I beastmastery så gör man så sitt pet får mera HP/Armor, Och i arena finns ingen "Aggro control". Så Marksmen/Survival är nog bäst.

Skämtar du? beastmastary är mycket bättre. Man behöver inte specca så att pettet får mycket armor , utan crit och hit rating.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...