Easton Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 ja, se rubriken. Minns inte vad den heter, men film som är översatt från japanska till engelska är riktigt kass..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Silent Hill. En riktigt fet skamfläck på världens bästa skräckspelsserie. Skitdålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 TIme bandits den var så säämst den kom sent på kvällen men den var säämst den var såå sääämst xD har ingen aning hur jag klarade att titta halva en xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Sin City. 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Apocalypse Now.... den är sämst för man fattar inte handlingen (något osammanhängande film enligt mig) annars kan det bero på att jag satt och halvsov igenom hela filmen, men det bara för att den är så förbaskat tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 The Locals. Skitdålig skräckfilm från Nya Zeeland där man inte fattar ett skit av handlingen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ladder49 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Alla era favvofilmer! Nejmen typ Beck: Gamen var riktigt kass. Somnade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Bang Bang orangtugang är nog den värsta, sämsta filmen jag sett och det värsta var att man ville se hur det gick. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Sin city Världens absolut dåliga film, helt kass!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Allt med Adam Sandler är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Sin city Världens absolut dåliga film, helt kass!! :angry: Ja, det är då den bästa filmen som finns, ett mästerverk! När det gäller sämsta får jag säga Evil Dead II, den är så dålig så att man skrattar åt det.. Och ändå är det en skräckfilm. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.