KVAB Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Vad tycker ni om dom gamla Åsa-Nisse filmerna? Jag gillar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 jag har inte sett dom vad handlar dom om? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 jag har inte sett dom vad handlar dom om? B) Dom handlar om Åsa-Nisse. *skrattar ihjäl mig* Själv har jag inte sett någon av dom filmerna, så jag kan inte bedöma dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Svart-vita filmer om Åsa-nisse kan man ju säga dom är. Dom är ju oftast skitroliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 jag gillar dem, speciellt den när Åsa-Nisse är i armén :D minns inte vad avsnittet heter ordentligt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Dom är bra som f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 jag gillar dem, speciellt den när Åsa-Nisse är i armén :D minns inte vad avsnittet heter ordentligt bara. Haha, självklart! :D Det avsnittet var klart det bästa, av de 5 jag sett. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Har sett några stycken, och de var INTE bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag har inte sett någon av Åsa-Nisse filmerna. Okej då, lite grann bara på nån av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det som gör dom bra är att de är så dåliga sammt den härliga dialekten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Tycker inte alls om de filmerna, blä :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.