Inside Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ja var ska ni åka i sommar? Jag ska åka till Spanien och Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Jag är redan i Skåne :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag ska åka å bada, och in till stan, eller var det inte så du mena? Nämen finland ska jag te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Möjligtvis till stockholm, annars är det väl mest sommarstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ska troligen inte åka någonstans alls i sommar, verkar lite dött på den fronten i år. Möjligtvis blir det en vanlig tur till stockholm för att inhandla de senaste mangorna och lite kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ska till grekland en vecka sen ska jag till värmland lite.... dötrist :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ska till Luleå..och sen nån annanstans som inte är bestämt. Trist som f*n, hemma är alltid bäst ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Fel forum? Iallafall, jag ska till gotland och sen blir det nog husvagnen någon vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Haha, jag ska till Mjölby. Vet ni var det ligger? Nä, tänkte väl det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Fel forum? Iallafall, jag ska till gotland och sen blir det nog husvagnen någon vecka Var ska det vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Ska väl landstället uppe i Dalarna hos mormor o morfar.. och till Fogdö.. och till Göteborg. Och så ska man väl in till stan och till stranden å bada och såna grejor också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 ska till Göteborg 6 Augusti. Men ska mest vara på Liseberg Kolla efter en liten kille på ca 143 centimeter...xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.