27Caramele Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 när man ska skriva något på wii så är det väldigt irriterande att skriva. så kan man inte ha ett tangentbord att skriva med? det finns ju en usb port i wiit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 För att få klarhet kopplade jag in mitt USB-tangentbord i Wii'ts USB-uttag, men nej, det funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 vad andvänder man usb porten till förutom nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Möjligen så kommer det kanske att dyka upp ett tangentbord till Wii senare. Sedan finns det väl ett till Gamecube oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 det finns ju till xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 det finns ju till xbox. Finns vad? Tangentbord? Huh? Kan du skicka länk plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Möjligen så kommer det kanske att dyka upp ett tangentbord till Wii senare. Sedan finns det väl ett till Gamecube oxå. Och när ska man använda det till Gamecube? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Kanske om man är AC nörd och vill kunna skriva många brev snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Ja vi får väll se om det dyker upp något tangjentbord till wii. Men vist skulle det vara bra när man surfar och skriver och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Kanske om man är AC nörd och vill kunna skriva många brev snabbt Eller bara spelar phantasy star online :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Eller om man har Action Replay och inte orkar skriva in koderna med kontrollen, vilket jag måste säga är VÄLDIGT drygt, och tar dubbelt så lång tid än vad det skulle göra med tangentbord, eller till och med tre gånger så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 om inte jag minns fel så kunde man väl sätta in usb minne i sitt wii. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.