Mintplanta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) Vilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it. Redigerat 25 Juni 2007 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Hehe, jag tycker att Amerikanska Choppers är bra (tro det eller ej). Den sämsta jag har sett måste vara Glamour. Hur klarar alla pensionärer av sånt? Det är ju förskräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 fashion house uhh xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 star gate atlantis suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Lost, jag fattar inte något i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Lost och stargate atlantis är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Drew Carey Show och andra sämsta drama serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Drew Carey Show och andra sämsta drama serier. Drew Carey show!! XD. Det suger så j*vla hårt asså. Gillar heller inte O.C och andra liknande serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Lost, jag fattar inte något i den. Själv tycker jag det är en bra serie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) Stargate Atlantis är den sämsta serien i hela världen så boring! Redigerat 27 Juni 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Grey's Anatomy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Kom på en ny serie som är sämst. Star Trek. Det är så j*vla tråkigt. Det är som en hel förpackning sömnpiller rätt in i blodet. Jag fattar inte hur det kan vara så känt och ha så många fans när det är så tråååkigt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.