FireFox Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Lätt en troll druid. tauren druid är lite segt i början (känns det som) och night elf gillar jag INTE. Dessutom tycker jag att troll druid passar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Gnome Hunter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Dwarf Druid - Imba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Skulle va j*kligt sjukt om kunde va UD pally, pallys e ju UD hatare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) Finns odöda pallies i WC3, såkallade Death Knights, ungefär en Shadowbaserad version av Paladins med en skelett-mount. Finns några av dessa i WoW, exempelvis Baron Rivendare i Stratholme och många i Naxxramas. :p Redigerat 26 Juni 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Undead Druid, Undead Deathknight ( om det funnits :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Ud Pally skulle man vilja va också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Tauren Rogue..? Kanske inte passa så mycket pga deras lore, men nelves kan ju vara rogues.. Så varför inte? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Lätt en troll druid. tauren druid är lite segt i början (känns det som) och night elf gillar jag INTE. Dessutom tycker jag att troll druid passar. ;) jo troll är ju typ redan djur xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Undead Hunter :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Blood elf warrior :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Undead Hunter :wub: Lär inte funka eftersom pet skulle springa iväg med benen. ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg