Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Är det inte den IP:n som man reggade sig på som banas? Redigerat 29 Juni 2007 av CheatCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jo men datorn har väl en speciell ip adress? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 jo men datorn har väl en speciell ip adress? IP-adressen går att ändra med några få klick på musen om jag inte är helt ute och cyklar i havet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Din dator IP bannas och din användare, försöker du logga in på någon annan dator med en användare med 5 varningar så bannas den datorn också. Så var det iaf för min kompis Beldur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Det hä'r forumet lär ju inte finnas kvar år 2032 Redigerat 5 Juli 2007 av Master.king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag har fått 2-3 varningar pga. Reklam för personlig vinning ^^ :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Din dator IP bannas och din användare, försöker du logga in på någon annan dator med en användare med 5 varningar så bannas den datorn också. Så var det iaf för min kompis Beldur. Om jag inte har helt fel så kan man radera cookies och sen funkar det igen att gå in på fuska.se ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 alla mina varning beror på onödiga inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 men, jag tycker det är dåligt med banning o sånt, ge en besöksförbud i kanske en månad ist. andra varningen 2månader, ist. för att bli bannad på heltid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Eller så följer man helt enkelt fuska.se's regler så slippar man varningar och avstängning. Tråden är besvarad, låser nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg