Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär. Skaffa Glasögon!! Det e inte N64 grafik den e mycke bättre och bilder ser alltid dåligare ut för att det e stilla och inte rör sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag har ett problem alltså: starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag tycker att du ska köpa Star fox2:Armada! Det kanske innehåller lite våld men ändå, gubbarna ser ju ändå inte våldsamma ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har ett problem alltså: starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller? köp final fantasy och spara till starfox2(det kommer i december så du har lång tid på dej) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ok tack för hjälpen som tur var har jag en kompis som köper det om en vecka så jag kan prvspel det hos honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Provspela vad?Ff:cc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag ska fett köpa det när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 ff:cc lr sf2:a. börjar bli snurrit :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 vilka andra ska köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 yippi yeahou ska köpa ff.cc om en vecka ja! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Grattis, får det om två månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg