Hoppa till innehåll

Star Fox 2:armada


Rekommendera inlägg

Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär.

Skaffa Glasögon!! Det e inte N64 grafik den e mycke bättre och bilder ser alltid dåligare ut för att det e stilla och inte rör sig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har ett problem alltså:

starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att

det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld

så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ett problem alltså:

starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att

det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld

så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller?

köp final fantasy och spara till starfox2(det kommer i december så du har lång tid på dej) B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...