Hoppa till innehåll

Dåligt!

ajar

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Moderatorerna bestämmer här, vi bestämmer vad som gills som onödigt, inte medlemmarna. Boffaroffe gjorde det han ansåg rätt, bara att acceptera.

Så det är någonslags diktatur, de högre makterna bestämer och vi ska niga och hålla med hur fel det än är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Citerat ur fuska.se's regler Du går med på att webmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka texter som helst när som helst.

Så med andra ord, ja. Men du överreagerar, hur "fel" kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Citerat ur fuska.se's regler Du går med på att webmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka texter som helst när som helst.

Överreagera och överreagera, beror på hur man ser det.

Jag skrev:

"Så det är någonslags diktatur, de högre makterna bestämer och vi ska niga och hålla med hur fel det än är?

Med det menade jag generelt, alltså om det är ett fall där moderatorn har gjort en sak som är Helt Fel så ska vi alltså bara niga och le och tycka att allt är rätt och toppen. För det var ju så det lätt när man läste vad du hade skrivit. Jag menade inte att det var 100% fel i det här fallet. Jag funderade bara på hur du uttryckte dig.

Du uttryckte dig även som "vi bestämer vad som är onödigt" alltså bestämer den enskilad moderatorn vad som är onödigt? Om du tycker personligen att en sak är onödig men ingen annan anser det har du då rätt att bestäma att det är onödigt och kan då ta bort det.

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så nu när du nu bevisat att ni moderatorer admin och webmasters får även ÄNDRA inlägg så kan ni väl bara ta och ta bort svordommarna? ska det vara så mycket svårare? Admin gjorde det på ett ämne en gång vad jag minns och då skrev han ungefär istället "...bla...bla...bla...." bara för att personen skrev en massa skräp.

Så liksom överreaggerning hit eller dit, det är bra att detta tas upp, man ska inte totalförstöra möjligheter för folk att få hjälp bara för att de är lite annorlunda i sitt ordval.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag nu sitter med 40 anmälningar och inte vill spendera 5 minuter med att ändra inlägg så att det ser bra ut och försöka formulera om allas frågor, måste jag behöva göra det även om det tar 40 * 5 min? Jag vill göra andra saker med. Därför tar jag den lätta vägen och låser tråden så får han göra en ny som håller kvalitét.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland får man lov att se verkligheten i vitögat, du är moderator och har därmed tagit på dig ett ansvar: Att hjälpa admin på ett minst lika bra sätt som han själv skulle gjort med de sysslor du gör. Om du inte gillar det så får du väl säga upp ditt moderatorskap, det är inget jag önskar men om du känner att du inte kan ta på dig ansvaret längre så är det ju upp till dig

EDIT: ändrade lite stavfel bara...

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt.

Och ja, den moderator som först tex ser en anmälan får bedömma som den vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt.

Sa aldrig att någon moderator gör fel med flit. Men moderatorer är inga övermänskliga gudar, även ni kan göra fel och tycka saker som kanske inte är 100% rätt jämt och det var det jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt Xade själv är han nog någon slags övermänsklig gud.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...