Northwest Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 wow ja,har spelat det en gång och det var inte alls kul :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 World Of Warcraft. Jag fattar inte ett skit av det spelet... alla är fula å det glittrar och blinkar överallt och det står konstiga grejer överallt, typ "Exhabileon Magical Mök". Och handlingen existerar inte ens. VAD GÅR DET UT PÅ? lol så är det på min gamla data och den är en riktig burk, om allt blinkar och glittrar så är det nått fel på grafik kortet lr så är grafik kortet för gammaltWoW är ett bra spel, utan månadsavgiften skulle det inte gå att ha alla servrar. sämsta spelet jag har är nog sonic heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ALLA Rollspel som t.ex wowm och gw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 World Of Warcraft. Jag fattar inte ett skit av det spelet... alla är fula å det glittrar och blinkar överallt och det står konstiga grejer överallt, typ "Exhabileon Magical Mök". Och handlingen existerar inte ens. VAD GÅR DET UT PÅ? De där va f*n vrålroligt, den går rakt in i min signatur :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Alla filmspel som har kommit. Mest hatar jag Harry Potter-spelen. Usch, fruktansvärt dåliga! >: ( hatar ochså harry potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Hallå. Wow? Harry Potter spelen (längre orkade jag nt läsa)? Fämför med Mulle Meck så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Hallå. Wow? Harry Potter spelen (längre orkade jag nt läsa)? Fämför med Mulle Meck så... Vilken planet kommer du ifrån? Mulle Meck är ju ett äkta kult-spel. Av alla spel som jag spelat så tycker jag att Big Rigs: Over the road racing buggigt spel som man bara blir förbannad utav. Här är en video om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 jag tycker WoW det suger hårt Guild wars är ju bättre! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 WoW och the sims (inte den nya)den gamla suger! det är ju fett onödigt att behöva betala typ 149 kr i månaden!!!!!!!!!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Okej , dom kassaste spelen måste vara : Pokemon (blaah) Harry potter (w00t?!) Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@) Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort) World of warcraft (månadsavgiften) S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå) Sam and max (du gör absolut ingenting) Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary) NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte) Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den) :) här är min HAT lista :D men GW e ju typ samma sak och lika bra men ingen månads avgift...någonsin tänkt på det fjortis? Redigerat 16 Juli 2007 av Doublem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 tycker nog Cs ... eller Harpan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Till och börja med WoW det är både beroede framkallande och dyrt....sen CS asså cs var kul dom första dagarna men sen blev de bara jobbigt vad mer....allt jag kommer på för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.