gothikaboy Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) bäst : WoW sämst : RUNESCAPE!!!! FUCK THAT GAME!! ska vi träna oss på att hugga ner träd? :P + wow e beroende framkallande... det betyder inte att spelet e dåligt... och alla e inte fula... de bästa models jag har sett e där... också... det glittrar... Duh! lol vilken noob :D :D :D :D *gör fireball men det kommer ingen eldboll* snella alla som inte gillar mmorpg... börja äta annanas Redigerat 27 Juli 2007 av gothikaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Okej , dom kassaste spelen måste vara : Pokemon (blaah) Harry potter (w00t?!) Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@) Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort) World of warcraft (månadsavgiften) S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå) Sam and max (du gör absolut ingenting) Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary) NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte) Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den) :) här är min HAT lista :D dina argument är cp. Stalker, Sam & Max och Tomb Raider <3 Star Wars: KOTORFett kul rpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Det sämsta är klart The Sims spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 bäst : WoW sämst : RUNESCAPE!!!! FUCK THAT GAME!! ska vi träna oss på att hugga ner träd? :P + wow e beroende framkallande... det betyder inte att spelet e dåligt... och alla e inte fula... de bästa models jag har sett e där... också... det glittrar... Duh! lol vilken noob :D :D :D :D *gör fireball men det kommer ingen eldboll* snella alla som inte gillar mmorpg... börja äta annanas lol håller med till 120% seriöst det är era egna fel om ni blir beroende, jag är inte beroende av WoW och kör inte det så mycket men jag tycker ändå att det är ett knäckande spel och ni som säger att månadsavgiften suger så kan ni ju alltid försöka hålla över 200 servrar uppe 24/7 på eran data och betala skiten själv. och angående runescape är det värkligen det sämsta spelet och om det glittrar så är det hans egna fel som har en skit data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 helt klart the sims spelen och rs...det ända som är kul på the sims är ju att döda sina gubbar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.