Staejjkarn Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 alla människor som gör vanish reklamerna och snackar ''going to new york''. Alla i TV-Shop. Shire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 shire, bolibompa programledarna och dr.phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) han på felix reklamerna som provar olika tuber är lol Redigerat 5 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag gillar inte Shire och Peter Siepen för de är så gay och klär sig fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) håller med corpsgrinder Redigerat 5 Juli 2007 av E4STMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Shire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 nic i sommarlovsmorgon gillar jag inte, han pratar skånska och han gaper bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Alla dessa jobbiga rika människor från USA som tror att de äger hela jordklotet och kan göra vad de vill. Sådana människor på tv hatar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Amigo, dom e speediga o gapar som f*n, sen sofia wistam för sveriges smartaste barn..usch! "Som min vän albert den fete sa:att tänka e ett av jordens sju mäktigaste underverk..o hon va sjukt långsam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 såg på Jay Leno show nu på Kanal 5 (en rolig talkshow) & dr. phil var med & han var rätt så rolig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Amigo, dom e speediga o gapar som f*n, sen sofia wistam för sveriges smartaste barn..usch! "Som min vän albert den fete sa:att tänka e ett av jordens sju mäktigaste underverk..o hon va sjukt långsam! Såg du Sveriges smartaste när en tjej hade the sims som specialämne? Hon fick frågan "I vilket tillägsspel kan man köpa husdjur?" tjejen funderade några sekunder och sa sen djurliv.. "Fel svar, vi sökte the sims unleashed!!" Sen var det nån blond tjej som fick frågan "I vilken europeisk storstad kan man se big bens klocktorn och maddam tussauds vaxkabinett.. tjejen sa snabbt som f*n paris... :P jag höll f*n på att garva ihjäl mig.... men jag tycker synd om sims tjejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag kollar inte på tv, men jag tycker inte om Hey Baberiba gänget. Filip och Fredrik rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.