malcp Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Man ska absolut ALDRIG ha ett pet för att den är cool. Rare/elite spelar ingen roll, dom blir fortfarande detsamma som en normal, bara färgen är annorlunda. Bear håller aggro bäst av alla, stomp aggroar många ja.. men bear har en snabbare och effektivare aggro attack "Growl". Den tål också mer än en gorilla, vilket gör den till de ultimata tanking djuret. Nej jag vet. Men jag sa också att den är det bästa tanking djuret eftersom den har mycket liv och armor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 precis men cat är som rogue änlight mig med prowl och hög DPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jag säger horde ellr ally (raptor för horde wolf för ally) raptor e väldigt bra håller agrron lätt och min första ally hunter hade wolf som gör bra skada så mobsen dör innan den får halv hp(knappt nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Skaffa Bhag'thera i llv 40 o sen tetris eller vafan den nu heter ( lvl 43 raptorn i stv ) eller bangalash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Skaffa boar nu! Den har charge som stunnar dem i 1 sec och så har den en attack så nästa attack skadar mycket mera :) Men i 43 ska du lätt ha Bangalash :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg