NossLoad Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) Jag har preics köpt en Robosapien V2 och ska nu köpa matrialet för att kunna modifiera den så att den kan vara en "övervaknings robot". Dock bara för att ha något att göra ett tag. Dock har jag ett problem och det är att hitta en väldigt liten trådlös kamera. Sen så måste man även kunna kolla på bilden på datorn NÄR den är igång, live alltså. Redigerat 8 Juli 2007 av NossLoad Citera
garkan Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Skrivet 10 Juli 2007 Jag har preics köpt en Robosapien V2 och ska nu köpa matrialet för att kunna modifiera den så att den kan vara en "övervaknings robot". Dock bara för att ha något att göra ett tag. Dock har jag ett problem och det är att hitta en väldigt liten trådlös kamera. Sen så måste man även kunna kolla på bilden på datorn NÄR den är igång, live alltså. Försök i spycam .. googla efter spycam och välj sidor från sverige .. kommer säkert några fram :) .. vrf ska du göra en robotsapien camera man? .. Sneak into girls locker-room? .. går ej .. den lilla roboten låter som ***iken .. plus att varje gång fötterna eller fingrarna nuddar ngt så säger han "ouch" eller "ooh" Citera
Firecracker Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Skrivet 11 Juli 2007 Han kanske inte direkt ville använda den för att spionera på folk. Han tycker säkert bara att det skulle ha varit roligt att ha en övervakningskamera på den. Citera
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Skrivet 11 Juli 2007 Han kanske inte direkt ville använda den för att spionera på folk. Han tycker säkert bara att det skulle ha varit roligt att ha en övervakningskamera på den. Jag föredrar webcam under natten , jag hade när jag var hos min kusin , vi vann en stor chips påse i liseberg , 10 till mig 5 till han , resten sparade vi . Jag filmadeom han tog :) och det gjorde han :) . Så en webcam går lika bra .. Citera
NossLoad Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2007 Jag har preics köpt en Robosapien V2 och ska nu köpa matrialet för att kunna modifiera den så att den kan vara en "övervaknings robot". Dock bara för att ha något att göra ett tag. Dock har jag ett problem och det är att hitta en väldigt liten trådlös kamera. Sen så måste man även kunna kolla på bilden på datorn NÄR den är igång, live alltså. jag sa "modifiera". Jag inkluderar dra ut hela ljud system skiten ur roboten när jag säger det. Men där för att spionera på folk... hehe :P Citera
Firecracker Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Skrivet 12 Juli 2007 men du tror inte att det hörs när den går på golvet eller? Citera
NossLoad Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2007 men du tror inte att det hörs när den går på golvet eller? Som sagt, jag ska modifiera den och jag har tänkt på all sådan shit. Man flyttar bara på plast bitarna lite så låter det inte när den går. Men någon som kan säga en billig tråd löst kamera som är väldigt liten? Citera
ELF Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Trådlös webbkamera, det är nog svårt att hitta en billig. Jag tror inte att den tekniken är så långt kommen ännu för att vara billig och litet... Redigerat 24 Juli 2007 av TheDarkElf Citera
Firecracker Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Skrivet 25 Juli 2007 njä, särskillt inte om du ska ha bra bildkvalitet. Citera
Filiandor Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Skrivet 25 Juli 2007 Du kanske hittar nått intresant här http://www.spycameras.com/ Citera
Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Skrivet 25 Juli 2007 Nu kanske jag går lite off topic, men det var en jädrigt bra idé du hade där Nossload. Ska nog testa något liknande. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.