GutenLOL Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Hallå allihop, behöver hjälp med min hemsida. Den funkar bara i Firefox men inte i IE. Hjälp mig så att den funkar i IE, snälla. :( PS. Sidan hittar ni på min presentation. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Alltså hur ser den ut IE? Syns den inte alls eller ser den bara konstig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Syns inte alls. Det står fel på sidan i status fältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Har du kodat sidan själv? Svårt att säga vad som måste fixas eftersom IE inte följer standarden inom HTML och CSS. Efter att ha kollat på innehållet på din sida så förstår jag inte vad som inte skulle kunna funka. Det är ju knappt något innehåll =S Tror inte det här är orsaken, men att följa standarden är ju aldrig fel: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...&doctype=Inline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 @GutenLOL .. Använd Dreamweaver (www.adobe.com) @OFFTOPIC to epajj .. Vad gör den sidan? .. Skicka PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Har du kodat sidan själv? Svårt att säga vad som måste fixas eftersom IE inte följer standarden inom HTML och CSS. Efter att ha kollat på innehållet på din sida så förstår jag inte vad som inte skulle kunna funka. Det är ju knappt något innehåll =S Tror inte det här är orsaken, men att följa standarden är ju aldrig fel: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...&doctype=Inline Tack så mycket för länken. Jag hade bara stavat fel i /title och hela sidan funkade inte i IE. LOL :P Använder den för att kolla mina andra sidor nu. :lol: Redigerat 11 Juli 2007 av GutenLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 hehe, okej. Tur att du fick till det ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 F*n va sär det blev när man tryckte på "OBS OBS OBS TRYCK INTE HÄR" XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hehe. ^_^ Scriptet öppnar oändligt med fönster. :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 haha lol firefox är lite smartare ^_^ men min muspekare ser "onormal" ut & när jag trycker på fixa så blir den normal men när jag tar OK så blir den konstig igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Tack så mycket för länken. Jag hade bara stavat fel i /title och hela sidan funkade inte i IE. LOL :P Använder den för att kolla mina andra sidor nu. :lol: Var det bara <title> som bråkade? =SVisserligen ska rätt vara rätt, men så där är ju ingen annan webbläsare. Skumt att just IE ska hänga upp sig på den taggen. Skönt att det löste sig i alla fall. Den där sidan är guld värd. När man får fullt godkänt på sina sidor när man validerar blir man alltid lika glad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 haha lol firefox är lite smartare ^_^ men min muspekare ser "onormal" ut & när jag trycker på fixa så blir den normal men när jag tar OK så blir den konstig igen :( Inte så konstigt, jag kan inte byta tillbaka den. Måste lära mig CSS först. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.