Gäst jesper93 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 tjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Det är klart att du ska vara schyst! Bjud henne på någonting, låt inte henne bjuda dig ^^ Och var inte blyg, börja prata om någonting annars blir det djäv*lskt pinsamt.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Var som du var när du fick henne? Det är väl en vinnande strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 do ska vara än snel hest???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Var schysst, omtänksam, ge henne saker (inte hela tiden)... det är mitt råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 har du legat med henne? om du har så ge henne det bästa ligget som finns :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Bud henne på ett sexpack öl 3,5% Heineken, bjud henne på mat, bio och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 behandla henne som du själv vill bli behandlad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 behandla henne som du själv vill bli behandlad :) Klokaste sagda jag hört på riktigt länge. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Bud henne på ett sexpack öl 3,5% Heineken, bjud henne på mat, bio och annat. Eeeh han e fjorton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 @Selene: Klokaste sagda jag hört på riktigt länge med tanke på dom 2 inläggen ovan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Tour har till 100% rätt. Behandla henne som du själv vill bli behandlad. Om du dock vet vad hon verkligen gillar är det lättare. Redigerat 13 Juli 2007 av Eric_H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.