Hoppa till innehåll

Är Wow Mode Lviewer Olagligt?


WASD

Rekommendera inlägg

Jag funderar på att göra en film & så skulle jag vilja använda wow model viewer till det, men jag undrar om det är oligligt enligt blizzard?

 

För att undvika dumma frågor så är länken här: länk

 

 

Edit: blev fel i topic, det ska vara "WoW Model Viewer"

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Tror knappast att den bryter mot Sverige rikes lag, och dem måste väl använt model view eller liknande när dem gjorde Make Love Not World of Warcraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror knappast att den bryter mot Sverige rikes lag, och dem måste väl använt model view eller liknande när dem gjorde Make Love Not World of Warcraft.

 

nej det tror jag inte men jag undrar om det är emot blizzards regler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

auto grinder är helt emot blizzards regler (och däremot USA:s lagar) så länge man använder den utanför BG:s. innanför BG:s så får man använda den.

 

 

ehm.

 

"Auto-Grinder" är emot Blizzards regler (och USA:s :huh: ) när man använder den utanför BG:s ? Och i så får man?

 

Man får aldrig använda program som spelar åt en, oavsett var -_-

Men jag antar att du tror att alla leechare/AFKare i t ex AV använder program, de flesta sitter vid datorn o trycker vad femte minut, vilket för övrigt inte är mot reglerna.

 

Annars, nej, WoW MDL Viewer är inte olagligt eller liknande och kommer inte få dig bannad.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

ok, men finns det nått program som är typ "WoW Sound Viewer" eller nått? har sökt på google men hittade bara ett dåligt

 

Med MyWarcraftStudio kan du extracta alla MP3 filer och lyssna ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

auto grinder är helt emot blizzards regler (och däremot USA:s lagar) så länge man använder den utanför BG:s. innanför BG:s så får man använda den.

 

Nu pratade vi inte om autogrinder. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...