WASD Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Jag funderar på att göra en film & så skulle jag vilja använda wow model viewer till det, men jag undrar om det är oligligt enligt blizzard? För att undvika dumma frågor så är länken här: länk Edit: blev fel i topic, det ska vara "WoW Model Viewer" Redigerat 15 Juli 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Har ingen aning, men du kan inte göra något fel genom att använda den.. Och genom att den är nedladdningsbar på curse-gaming antar jag att det är lagligt, filma på bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 nej, det är inte emot blizz regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 skulle inte tro det men det finns "addons" som är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Tror knappast att den bryter mot Sverige rikes lag, och dem måste väl använt model view eller liknande när dem gjorde Make Love Not World of Warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Tror knappast att den bryter mot Sverige rikes lag, och dem måste väl använt model view eller liknande när dem gjorde Make Love Not World of Warcraft. nej det tror jag inte men jag undrar om det är emot blizzards regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 auto grinder är helt emot blizzards regler (och däremot USA:s lagar) så länge man använder den utanför BG:s. innanför BG:s så får man använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) auto grinder är helt emot blizzards regler (och däremot USA:s lagar) så länge man använder den utanför BG:s. innanför BG:s så får man använda den. ehm. "Auto-Grinder" är emot Blizzards regler (och USA:s :huh: ) när man använder den utanför BG:s ? Och i så får man? Man får aldrig använda program som spelar åt en, oavsett var -_- Men jag antar att du tror att alla leechare/AFKare i t ex AV använder program, de flesta sitter vid datorn o trycker vad femte minut, vilket för övrigt inte är mot reglerna. Annars, nej, WoW MDL Viewer är inte olagligt eller liknande och kommer inte få dig bannad. Redigerat 16 Juli 2007 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 ok, men finns det nått program som är typ "WoW Sound Viewer" eller nått? har sökt på google men hittade bara ett dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 ok, men finns det nått program som är typ "WoW Sound Viewer" eller nått? har sökt på google men hittade bara ett dåligt Med MyWarcraftStudio kan du extracta alla MP3 filer och lyssna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 auto grinder är helt emot blizzards regler (och däremot USA:s lagar) så länge man använder den utanför BG:s. innanför BG:s så får man använda den. Nu pratade vi inte om autogrinder. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 hur lägger jag upp en bild här på forumet? har nämligen gjort en gubbe i wowmodelview som jag vill lägga up här=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg