Heaz Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (seguro @ 04/03-2004 13:45:23) (sacha @ 03/03-2004 15:59:35) Nej! Sju manna! Seguro Och jag kommer båda från E-tuna! är ni bra japp! Självklart!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vi knäcker er ! fast vi är 94:or knäcker vi Real madrid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag spelade när jag var 9 tills det jag var 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Klubb: Maglasäte IF Position: Offensiv vänster back Nummer: 3 Mål: Skytte kung trots min position Roll i laget: Med min guld fot trycker jag dit frisparkar och straffar även en grymm framspelare från mina inlägg och jävligt snabb..kontrings spelare... 11- manna. Vad har ni för roll i laget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag spelar i IF heimer ska börja 11 manna till våren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 spelar i FFF (forssby ff) gör typ aldrig mål men passar till ca 40kanske ;) spelar back Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vi knäcker er ! fast vi är 94:or knäcker vi Real madrid :P har du spelat mott real madrid jag tror inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ytermittfältare mål:lagom inte så många Specialite:tror det är dribblingar .det är roligt att skoja när man spelar jag gör ofta snygga grejar 11-manna:japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Roll i laget: Hejar på laget bäst, lägger oftast straffar, frisparkar, hörnor, m.f. Vid defensiv roll så blockar jag bara anfallarna med min "starkhet". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Lag: BK Sport Position: Vänster mittfält Nummer: 7-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 hmmmm...min roll i laget va nickare! ja nicka både mål, o nicka bort deras skott! nickningarna har väll alltid vatt min stora roll...men sen e ja en grym frisparkslägare osså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg