Slasktratt Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är kul. Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det är kul ibland...... beror på vad man redovisar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 eftersom ja e typ klasens clown så tycker ja inte de e skämit om folk skrattar åt mej! de e sånt som gör livet lite rolligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag gillar det inte direkt men det kan va rätt kul ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag gillar inte heller att redovisa, men som tur är gör vi inte det så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Har aldrig Gillat det..kommer aldrig att gilla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag hatar det! <_< :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 det går bra först när man trännar men sen släpper h*lvetet loss usch läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har inget emot att stå framför en klass och hålla föredrag. Men jag har aldrig varit blyg och så har jag och hela min klass 80 minuter drama i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag fick berätta 5 min saga för klassen och en tjej i min klass fick berätta en halvtimmes saga typ orka det inte höra på hela <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Gillar ni att redovisa inför hela klassen? Inte jag för jag stammar så då låter det jätte konstigt. Gorde det idag hela jag skackade av nervöshet. Jag redo visade om Legacy of Kain Defiance. oj, och jag som trodde jag (inte för att vara dum men) gjorde bort mig inför klassen. jag blir skit röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Hur då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.