sert219 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Köpte nyss en svart LA-dodgers keps. Har den på mej just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 keps? kepsen är en kroppsdel på mig lika väl som foten eller armbågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Monstertruck keps forever :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har tänkt att börja ha på mig bandana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min älskade keps försvann igår :(. Måste köpa en ny, snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 använder hip-hop kesps JÄMT har 3 fox kepsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Nej jag använder inte keps... Jag håller exakt med Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 har as många new era kepsar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag har 1 New York Keps sen 2006, jag använde den första sommarn sen så fattade jag hur fult det är med sånna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kepsar e så j*vla fult, å alla rappagangstahs i Sverige bär det, de vita svenskarna tror dem e tuffa idet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Keps? Det är då f*n ett hellvete att få den att sitta rätt först.. En svart mössa räcker.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag har en Mercedes keps från bilbutiken där vi köpte vår Mercedes. Den är helsvart och det vita Mercedes märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.