Hoppa till innehåll

Hur Gör Du När Du Ska Ge Till?


Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jesper93

ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv

Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer..

 

[EDIT]

Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv

Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer..

 

[EDIT]

Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P

 

 

 

 

 

du har rätt var för 6 år sedan

 

 

vet att det kommer av sig själv men liksom hur vet man om partnen vill eller sånt skit?

Redigerat av milliamfh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig var det så att min pojkvän var intreserad av att börja kyssas och liknande långt före mig, jag kände mig osäker och lite tvektsamm först men sedan kom det bara en dag och då funkade allt. Det bästa är att låta det bara komma av sig självt och inte tvinga fram det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...