MilliamFh Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 hur gör ni när ni ska göra allt det där?? behövder råd:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hoppas att ni har något som hjälper :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Redigerat 3 Augusti 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer.. [EDIT] Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P Redigerat 3 Augusti 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 f*n vad jag ruttnar på 11 åringar som gör sånna här trådar. det kommer väl av sig själv antar jag, har aldrig varit med om de men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 de kommer ju av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer.. [EDIT] Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P du har rätt var för 6 år sedan vet att det kommer av sig själv men liksom hur vet man om partnen vill eller sånt skit? Redigerat 4 Augusti 2007 av milliamfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 För mig var det så att min pojkvän var intreserad av att börja kyssas och liknande långt före mig, jag kände mig osäker och lite tvektsamm först men sedan kom det bara en dag och då funkade allt. Det bästa är att låta det bara komma av sig självt och inte tvinga fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 mm sa han att ville det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 mm sa han att ville det eller? Ja han sa att han ville, men jag svarade honom att det var bättre att vänta och låta det komma av sig självt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 han var modig sa han rakt framför dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Ja han frågade om han fick kyssa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 det skulle jag vilja våga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.