oddy Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 hur gör ni när ni ska göra allt det där?? behövder råd:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hoppas att ni har något som hjälper :D :D Lite ironiskt att en 11 åring börjar med en sån här tråd o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.mm smart, tänk om kompisen bah gör något elakt och ändrar på det eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Tar pappas luftgevär och tvingar henne att grovhånglas, funkar alltid lika bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag tror nog inte att det går så bra <_< förövrigt ett ganska dåligt förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring. Haha, seriöst? :P Asså låt det komma av sig själv. Redigerat 2 September 2007 av FreeZtyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :Palltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :Palltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de? det är inte vi som är modiga, det är du som är en mes <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 hur gör ni när ni ska göra allt det där?? behövder råd:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hoppas att ni har något som hjälper :D :D man säger jag har världens största snopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 (redigerat) Men strula bara med dom f*n chicken om man inte vågar har typ strulat med halva umeås tjejer och hälften av dom kunde jag inte namnet på, festa bara med dom ett tag så kommer det nartuligt (eller så är vi berusade) eller snacka, ragga upp nån brud på stan och börja hångla f*n EDIT: har strulat med tre spanska tjejer också ! f*n NICE Redigerat 1 Oktober 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.Det är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.