Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

enligt gamespot.com släpps det 9 oktober i The Orange Box

Har känt till portal rätt så länge, det finns också en mod som heter "portal wrench" till Prey där man kan göra portaler med alt-fire med skiftnyckeln, vad jag vet är det den ända moden som funkar till demoversionen av Prey, funkar självklart till fullversionen också.

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Twiztha_MF
Skrivet

verkar bli ett rätt kul spel, kommer es hur lång tid det kommer ta för mig att bli yr (om jag blir det vilket jag inte lär bli)

Gäst Twiztha_MF
Skrivet

ja jag tror iallafall inte den kommer vara som anti-matter-grav-gun i slutet av HL2 :P

Skrivet

Tycker det är lite sur ton här nu ;)

Själv hoppas jag iaf på nån form av dödsmatcher, som förhoppningsvis är grymma också, annars får jag väl bli sur över att spelet inte är så bra som jag trodde...

Skrivet

va?

man får ju med HL2, Hl2 ep1, Hl2 ep2, Portal, Team fortress 2.(iallafal om man köper orange box(den som kommer ut i affärerna))

Joo. Det är bra men, jag hade heller bara köpt Portal ;)

Skrivet

va?

man får ju med HL2, Hl2 ep1, Hl2 ep2, Portal, Team fortress 2.(iallafal om man köper orange box(den som kommer ut i affärerna))

Joo. Det är bra men, jag hade heller bara köpt Portal ;)

Då ska du köpa genom steam när det kommer ut.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...