WASD Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 enligt gamespot.com släpps det 9 oktober i The Orange Box Har känt till portal rätt så länge, det finns också en mod som heter "portal wrench" till Prey där man kan göra portaler med alt-fire med skiftnyckeln, vad jag vet är det den ända moden som funkar till demoversionen av Prey, funkar självklart till fullversionen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 verkar bli ett rätt kul spel, kommer es hur lång tid det kommer ta för mig att bli yr (om jag blir det vilket jag inte lär bli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 funkar väl som gravity gun också? ^^ jovisst men det fungerar som en svag version av gravity gun -_- tvivlar på att det går att döda med den -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Bah, man får väl modda lite själv då, beefa den lite ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ja jag tror iallafall inte den kommer vara som anti-matter-grav-gun i slutet av HL2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Tycker det är lite sur ton här nu ;) Själv hoppas jag iaf på nån form av dödsmatcher, som förhoppningsvis är grymma också, annars får jag väl bli sur över att spelet inte är så bra som jag trodde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Ser definitivt annorlunda ut, och bundlar dom det med HL så kanske jag äntligen testar det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag kommer köpa det. Synd bara att man får med HL2 bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 va? man får ju med HL2, Hl2 ep1, Hl2 ep2, Portal, Team fortress 2.(iallafal om man köper orange box(den som kommer ut i affärerna)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 va? man får ju med HL2, Hl2 ep1, Hl2 ep2, Portal, Team fortress 2.(iallafal om man köper orange box(den som kommer ut i affärerna)) Joo. Det är bra men, jag hade heller bara köpt Portal ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 va? man får ju med HL2, Hl2 ep1, Hl2 ep2, Portal, Team fortress 2.(iallafal om man köper orange box(den som kommer ut i affärerna)) Joo. Det är bra men, jag hade heller bara köpt Portal ;) Då ska du köpa genom steam när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag är inte så intresseard av internet betalning, så jag ska nog köpa det iallafall. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.