Bellic Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Så här är det... Xbox 360 har bäst grafik just nu. Men ps3 kommer få bättre grafik senare. Men snart kommer xbox 360 elite så då kommer MS Leda!!! :lol: jag tror du missade vad jag skrev.. när sony går upp från 8-bitar till 12-14 bitar kommer den bli en stor skillnad i grafik och ms kan inte gå upp till det eftersom xbox 360 elite har den gamla versionen hdmi 1.1 ist för hdmi 1.3, så om innte ms stoppar in en hdmi 1.3 port i xbox 360 elite kommer de aldrig få så bra grafik som playstation 3 kan komma att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Okej, jo förstod det nu, men MS har ju planerat släppa ännu en Xbox 360 version, vem vet, kanske de kommer fixa HDMI 1.3 där... Sedan sa de att den Xboxen skulle vara grå och också skulle de fixa värmeproblemen som finns i dagens Xboxar (hoppas ni förstod det där :/ ) Sen skulle nästa konsoll från MS släppas 2012, allt det där finns i E3 presskonferensen med MS som går att hitta på Live video marketplace ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vaddå för värmeproblem? xD Vad drygt med ännu en ny version, hoppas man kan uppgradera sin xbox med den nya fläkten eller vad det nu är de stoppar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Har lämnat in min xbox på lagning pga ring of doom, men då har dom lagt till en ny fläkt som låter mindre. Så jag tror det är en ny fläkt på ELite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 det är ingen skillnad på fläktarna i elite versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Nej men det är skillnad på fläktarna som var från realesen och dom som är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 aah dom håller på att fixa det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 när ska folk fatta att PS3 har bättre grafik än 360? Jo JohanFoppa jag Dalman fattar att Xbox 360 har bättre Grafik än Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Det handlar itne om att 360/Ps3 har bättre grafik. Ps3 kan klara bättre grafik än 360 eftersom att ps3an är starkare. Dock om man jämför spelen som har kommit till ps3/360 så visar det sig att tillverkarna har ärt sig hantera boxen bättre än de har lyckats med ps3an. Alltså har spelen som har kommit 360 bättre grafik än spelen som har kommit till ps3. men titta bara på Uncharted. Där har du ett spel som är ruskigt snyggt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Så här är det... Xbox 360 har bäst grafik just nu. Men ps3 kommer få bättre grafik senare. Men snart kommer xbox 360 elite så då kommer MS Leda!!! :lol: jag hörde också det, just nu använder inte spelen typ bästa grafik för att ps3s processor eller nått är så avancerad men assassins creed & nått annat spel som släpps senare kommer att använda den till max när dom släpps & då kommer ps3 va bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) asssasins creed har inte särsklit bra grafik, bara otrolig känsla och realism. ps3 blir inte bätttre grafikmässigt än xbox 360 innan dom går upp från 8 till 12-14 bitar P.S dom hade visst ändrat fläktarna på eliten :P Redigerat 24 Augusti 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Visst att grafiken kommer bli bättre på PS3 men spelen kommer fortfarande komma till Xbox 360 och säkert exklusivt material också :) Det finns alltid bra spel till Xbox för MS kommer alltid betala för det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.