Greeneck Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Sitter just nu och tittar på mp3-spelare... Frågan är bara hur mycket batteritid som är lagom? Vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 10 timmar, nåt i den stilen. Min har 8 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Lagom? Så mycket som möjligt så klart. Tror att min har 15 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag tycker att iPod Nano(iafa den gamla) hade bra batteritid, 18h Men nu så har jag en Creative Zen Vision M som har 14h musik eller 4h video.. Men runt 14-15 tycker jag ärr lagom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Min har 24 på papperet, och ungefär 22 i verkligeheten (jo, jag har testat XD) vilket jag tycker duger. En bra grej är att ha hörlurar som inte kräver så hög volym (sk. in-ear brukar vara bra, prova Koss Spark-Plug, den har jag) eftersom ju högre voly, desto lägre batteritid. Har en Sandisk Sansa 6 gb förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Min har 24 på papperet, och ungefär 22 i verkligeheten (jo, jag har testat XD) vilket jag tycker duger. En bra grej är att ha hörlurar som inte kräver så hög volym (sk. in-ear brukar vara bra, prova Koss Spark-Plug, den har jag) eftersom ju högre voly, desto lägre batteritid. Har en Sandisk Sansa 6 gb förresten. Det är precis den jag ska köpa! (Fast med 8 gb.) Då undrar jag förstås om den är bra? :rolleyes: Rekommenderar du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) Batteritid har ju lite med hur stor bitrate det är på låtarna. Den batteritiden som står utskriven är om låtarna är i 128 kbps, så om du har hög birate så räcker inte batteriet lika länge. Redigerat 9 Augusti 2007 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 min mp3 har/hade 40h batteritid, så det är man ju van vid. Nu tuggade ju hunden sönder den, så jag måste ha en ny, men då vill jag ju ha en med runt 40h, vilket i princip är omöjligt... var en sony nw hd5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Har förresten hört att wma-filer tar mer på batteriet än mp3-filer..... Kan det verkligen stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 vet inte hur mycket batteri den har(Ipod Video)vet bara att det drar mycket när man har skärmen tänd,tittar på bilder ,musik videor.men mellan 12-15 timmar med skärmen släckt.det duger väl <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.