Hoppa till innehåll

Utomjordingar


Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vi borde ligga lågt för utomjordingar, tänk om de är fientliga, ska sno alla våra resurser och göra alla människor till slavar. :o

De är nog ingen supersmart utomjording som skulle åka ända till jorden för att ha slavar! :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror absolut att det finns utomjordingar.

Tvivlar på att vi är de ända i ett oändligt universum :o.

 

Eftersom att dom förmodligen har någon typ av "rymdfarkost" så

har dom väl mycket mer advancerad teknologi än oss eller något :P

Så dom kan mycket väl vara smartare än oss också..

 

technique.

Redigerat av technique
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utomjordingar FINNS!

 

jag var på landet i Frankike och då brukar jag och morfar så på kvällen uta på altanen och kolla på stjärnorna och då kom det ett UFO som kom mot oss eller rättare sagt ovaför vårt hus (vi stod cs 2 meter ifrån) det kom snabbt snabbt snabbt! sen mot vårt hus sen rakt upp i luften sen poff var det borta!

 

detta är sannt

Och jag såg det flygande spaghetti monstret, eftersom DU inte kan motbevisa det måste det vara sant!

 

 

Jag tror förvisso på utomjordingar, dels för att VI finns, men att aliens åker runt i runda farkoster (originellt) är löjligt, dels för att:

 

-Det finns inga närliggande planeter som kan ha liv (vatten, lagomt avstånd från Jorden)

-De skulle då behöver bryta einsteins relativitets-teori för att hinna hit innan de dör av ålder

-Nog för att chansen för att liv ska uppstå är låg, men att det ska finnas utvecklade utomjordningar som rymdutforskar, i våran närhet?

 

etc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jag tror förvisso på utomjordingar, dels för att VI finns, men att aliens åker runt i runda farkoster (originellt) är löjligt, dels för att:

 

-Det finns inga närliggande planeter som kan ha liv (vatten, lagomt avstånd från Jorden)

-De skulle då behöver bryta einsteins relativitets-teori för att hinna hit innan de dör av ålder

-Nog för att chansen för att liv ska uppstå är låg, men att det ska finnas utvecklade utomjordningar som rymdutforskar, i våran närhet?

 

etc

Det dära med att det inte finns planeter med vatten närliggande, varför ska utomjordingar behöva ha vatten? Varför ska dem ens vara kolbaserade, som oss? Det var bara en slump att vi blev det. Dem kanske är svavelbaserade eller något xD

 

Och för att färdas hit så kan dem ha något alternativt sett att ta sig hit på, typ maskhål eller något annat hål som vi inte upptäckt än :P

 

Fast utvecklade, det kan man ju se på olika sett. Dem kanske är "utvecklade" men vi kan troligen inte använda den teknologin, eftersom den skulle då vara byggd för dem. Dem kanske har energibaserad teknologi, alltså icke materielt. Eller liknande..

 

 

Men det finns en grej, och det är att dem ens har något medvetande. Det var en TOTAL slump att djuren på jorden har medvetande (0.000000000000000001 chans) Att en hop med celler skulle med hjälp av elektricitet och olika ämnen bilda något som med hjälp av sinnena ses som ett medvetande var en STOR slump. Jag tror att vi, och kanske några andra planeter, fick liv med medvetande. Det är mest troligt att om det finns liv på andra planeter, så är det varelser utan medvetande som bara drivs på ren instinkt.

Fast det kanske finns något slags medvetande, eller kanske någonting annat, som är helt olikt vårat...

Vem vet, sånt kan en vanlig människa inte komma på för vi är begränsade av vad vi är och vad vi ser omkring oss varje dag. Det är som att föreställa sig en färg som inte har upptäckts, det går inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror förvisso på utomjordingar, dels för att VI finns, men att aliens åker runt i runda farkoster (originellt) är löjligt, dels för att:

 

-Det finns inga närliggande planeter som kan ha liv (vatten, lagomt avstånd från Jorden)

-De skulle då behöver bryta einsteins relativitets-teori för att hinna hit innan de dör av ålder

-Nog för att chansen för att liv ska uppstå är låg, men att det ska finnas utvecklade utomjordningar som rymdutforskar, i våran närhet?

 

etc

Det dära med att det inte finns planeter med vatten närliggande, varför ska utomjordingar behöva ha vatten? Varför ska dem ens vara kolbaserade, som oss? Det var bara en slump att vi blev det. Dem kanske är svavelbaserade eller något xD

 

Allt i universum är kolbaserat. Så om det nu finns utomjordingar så ärom bakterier eller djur liknande de på jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jag tror förvisso på utomjordingar, dels för att VI finns, men att aliens åker runt i runda farkoster (originellt) är löjligt, dels för att:

 

-Det finns inga närliggande planeter som kan ha liv (vatten, lagomt avstånd från Jorden)

-De skulle då behöver bryta einsteins relativitets-teori för att hinna hit innan de dör av ålder

-Nog för att chansen för att liv ska uppstå är låg, men att det ska finnas utvecklade utomjordningar som rymdutforskar, i våran närhet?

 

etc

Det dära med att det inte finns planeter med vatten närliggande, varför ska utomjordingar behöva ha vatten? Varför ska dem ens vara kolbaserade, som oss? Det var bara en slump att vi blev det. Dem kanske är svavelbaserade eller något xD

 

Allt i universum är kolbaserat. Så om det nu finns utomjordingar så ärom bakterier eller djur liknande de på jorden.

 

Hur vet du det? Har du varit på andra sidan universum och kollat?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror förvisso på utomjordingar, dels för att VI finns, men att aliens åker runt i runda farkoster (originellt) är löjligt, dels för att:

 

-Det finns inga närliggande planeter som kan ha liv (vatten, lagomt avstånd från Jorden)

-De skulle då behöver bryta einsteins relativitets-teori för att hinna hit innan de dör av ålder

-Nog för att chansen för att liv ska uppstå är låg, men att det ska finnas utvecklade utomjordningar som rymdutforskar, i våran närhet?

 

etc

Det dära med att det inte finns planeter med vatten närliggande, varför ska utomjordingar behöva ha vatten? Varför ska dem ens vara kolbaserade, som oss? Det var bara en slump att vi blev det. Dem kanske är svavelbaserade eller något xD

 

Allt i universum är kolbaserat. Så om det nu finns utomjordingar så ärom bakterier eller djur liknande de på jorden.

 

Hur vet du det? Har du varit på andra sidan universum och kollat?

 

För att det är så atomer är uppbyggda..?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...