fuckaloco Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag läste nyligen att forskare kanske har hittat "slutet" av universum, men det är inte säkert såklart... Jag tror att människan är bevakad av utomjordisktliv, som studerat oss och allt liv på jorden i långa tider, kanske miljoner år... Om utveckligen på en planet gick annorlunda till, kanske humanoider utvecklades mycket tidigare och kunnat utvecklat avancerad teknologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 <_< : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Det där är kanske lite fejkat! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Utomjordingar FINNS! jag var på landet i Frankike och då brukar jag och morfar så på kvällen uta på altanen och kolla på stjärnorna och då kom det ett UFO som kom mot oss eller rättare sagt ovaför vårt hus (vi stod cs 2 meter ifrån) det kom snabbt snabbt snabbt! sen mot vårt hus sen rakt upp i luften sen poff var det borta! detta är sannt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Var du säker på att det inte var ett flygplan, komet, eller nått liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 neuj, det var runt med gröna lampor runt det var ett starkt sken när det kom nära men sen försvan det upp i rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag kommer inte säga vad jag tycker om det du sa nu.. för jag skulle troligen bli bannad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag kommer inte säga vad jag tycker om det du sa nu.. för jag skulle troligen bli bannad xDHahaha...jag vågar inte heller säga va jag tycker om hans utalande xd Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tro inte på mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Vi borde ligga lågt för utomjordingar, tänk om de är fientliga, ska sno alla våra resurser och göra alla människor till slavar. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 haha, tror ej det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Utomjordingar FINNS! jag var på landet i Frankike och då brukar jag och morfar så på kvällen uta på altanen och kolla på stjärnorna och då kom det ett UFO som kom mot oss eller rättare sagt ovaför vårt hus (vi stod cs 2 meter ifrån) det kom snabbt snabbt snabbt! sen mot vårt hus sen rakt upp i luften sen poff var det borta! detta är sannt det här är chockande men....kolla upp i luften, ser du ett sånt där vitt fluffigt flygande kreatur? de va en sån du såg för idioter: ett moln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.