shoobree Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Hej mitt internet har blivit segt...använder mozilla t.ex när jag laddar ner en låt på 2 meg så tar det typ 10 min HJÄLP :( TACKSAM FÖR SVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 kan var nån inställning i din brandvägg, mitt internet var också skitsegt en gång å stängde jag av nortons brandvägg & använde en inbyggd i routern istället 2 brandväggar samtidigt blir långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Hej mitt internet har blivit segt...använder mozilla t.ex när jag laddar ner en låt på 2 meg så tar det typ 10 min HJÄLP :( TACKSAM FÖR SVAR Prova ladda ner från en annan sida, kanske är sidan som e seg.. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terratec Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Prova gör en Virus scan över alla hårddiskar. det finns också "tune up" program som kanske rensar lite skit ifrån datorn... tex Adaware eller Tune up utilities B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Hej mitt internet har blivit segt...använder mozilla t.ex när jag laddar ner en låt på 2 meg så tar det typ 10 min HJÄLP :( TACKSAM FÖR SVAR Vilken hastighet laddar du ner i och vilken hastighet ska du kunna ladda ner i? Det är inte så att det ställe du tankar från inte kan skicka i högre hastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 När jag går in i youtube och kollar på en video som är 1 minut så tar det typ 20 minuter tills den där laddnings grejen är klar asså den där röda grejen där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ok ska se om jag kan förklara. Det kanna vara en "Dailer" det är en person som använder sitt internet för att surfa på.Vilket göt att han använder din hastigt så att ni delar på den och han kan också ändra alla internät inställningar.Så om du märkar att saker ändras.Ta bort alla cookies och historiken sedan gör du en virus,hack och spybot sökning.Om du använder brandvägg så ska du kolla så att den tillåter sidan eller programet du laddar ner med. Och bara så du vet nerladdning är olagligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Haha fixade det med Spyware Doctor :D TACKAR :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Nps skönt att det löste sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.