Katt Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Men när man inte loggar in på tre veckor, börjar man undra lite... <_< Teorin är att tjej B gillar mig väldigt mkt, kanske t o m kär i mig... Hon tittar ibland på mig och ler... Och varför hon inte vill prata med mig är för att hon inte gillar mig... Det blir en paradox! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 antar att du får ta första steget då. hon väntar kanske på att du ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Göra VAD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 du kan ju göra nånting IRl O.o. och inte bara snacka med hon på msn. är ju lite svårare men jag tror på dig Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Nu hänger du inte med riktigt... Tjej B pratar jag nästan bara med IRL och inte mkt på MSN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 jo men vad är problemet med msn då? ni pratar ju IRL instead :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Jag vill jue prata mer med henne! Men jag pratade tydligen inte tillräckligt bra idag, för hon loggar inte in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Men när man inte loggar in på tre veckor, börjar man undra lite... <_< Teorin är att tjej B gillar mig väldigt mkt, kanske t o m kär i mig... Hon tittar ibland på mig och ler... Och varför hon inte vill prata med mig är för att hon inte gillar mig... Det blir en paradox! :wacko: det behöver inte alls stämma, hon kanske gillar dig att hon inte vågar snacka med dig. det är likosm ganska vanligt att folk bangar när de ska försöka snacka med den dom gillar (tjejer i synnerhet har jag märkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 ja arg för ingenting har man ju blivit, har nog slagit sönder 3 tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Nu kommer nått höstlov och allt ivägen... Tror att hon "glömmer" logga in ganska mkt då... :( Men jag får hela tiden ha i baktanken att hon är skitblyg... Nej nu är måttet rågat! Jag skulle spela kort med henne och sen gick hon bara iväg efter en stund! HON HATAR MIG OXÅ!! ALLA HATAR MIG!! JAG VILL DÖ!!! :cry: :cry: :cry: Redigerat 26 Oktober 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 men VARFÖR gick hon, man ska alltid refletera över vad man gjort och kolla om det var ens eget fel eller ngt. så ta inte å dö. och när du ändå är igång, ta å jobba lite på självförtoreendet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Hmm... Jag gjorde inget vad jag vet... Hon bara sa hejdå och gick... Sen gick hon runt lite i gymnasiet och kom tillbaka... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.