Chagi Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Vad har hänt med lotteriet? Har ni tagit bort det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det gick säkert inte att ha den i den nya stilen. Eller så var det så att det kom upp frågesport ist.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Förmodligen så var det inte så många som använde lotteriet, så Admin tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 dåligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 jag har för mig att jag hade vart & köpt en lott efter det nya skinnet men jag kan ha fel eller så var det som Nafrali sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det kan ju komma tillbaka om tillräckligt många vill ha det, fast det kanske inte fungerar med denna version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Lotteriet kommer inte tillbaka för att det var knappt några som använde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Konstigt med så svindyra lotter... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Men lotteriet tog väll inte så mycket plats av servern? Så varför inte ha kvar det om än det bara var några som använde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) Kul och slösa bort fm på lotteriet ^^ Redigerat 22 Augusti 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 (redigerat) jo, hehe. Men nu får man väll köpa blandade fuskamynt om man vill slösa bort pengarna. Redigerat 26 Augusti 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.