LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Te quiero (spanska) Rakastan sinua (finska) As tave myliu (litauiska) Ti amo (italienska) Te iubesc (rumänska) Milujem T'a (slovakiska) Ik hou van je (flamländska) , Kocham cie (polska) Ashiteru (japanska) Folk har kanske skrivit några, men jag orkar inte gå igenom tråden. Redigerat 28 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Kurdiska (sorani) : Mn tom xosh dewet eller kortare: Xoshm deweyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Persiska; banna LOLOL Nä, persiska för "Jag älskar dig" är doset daram ye alame/harci begam bazam kame =P Det betyder INTE banna LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Persiska; banna LOLOL Nä, persiska för "Jag älskar dig" är doset daram ye alame/harci begam bazam kame =P Det betyder INTE banna LOLOL Är du helt jävla väck?Det där betyder "Jag gillar dig riktigt mycket, vad jag än säger är fortfarande inte nog" Jag älskar dig är Asheghetam (?) fråga friday om stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Persiska; banna LOLOL Nä, persiska för "Jag älskar dig" är doset daram ye alame/harci begam bazam kame =P Det betyder INTE banna LOLOL Är du helt jävla väck?Det där betyder "Jag gillar dig riktigt mycket, vad jag än säger är fortfarande inte nog" Jag älskar dig är Asheghetam (?) fråga friday om stavning. Jag är inte väck, du skrev ju att jag älskar dig på persiska var "banna LOLOL" så vem är det då som är väck?! Jag sökte dessutom på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag kan en Ja tebja ljublju, ryska B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Fin bump :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 GET TO DA CHOPPA (Arnold-språk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Persiska; banna LOLOL Nä, persiska för "Jag älskar dig" är doset daram ye alame/harci begam bazam kame =P Det betyder INTE banna LOLOL :meddum: Hahahahhahaha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Nä, persiska för "Jag älskar dig" är doset daram ye alame/harci begam bazam kame =P Det betyder INTE banna LOLOL :meddum: Hahahahhahaha :lol: Hahahahhahaha...idiot. Klart jag fattar att han skojar :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Det gjorde du? SKRIV DET DÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Det gjorde du? SKRIV DET DÅ. Jamen folk fattar väl det ändå...förutom du som kanske är lite knäpp. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.