Firecracker Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Jag tycker att man borde införa så att typ alla "vanliga" medlemmar får tillgång till i alla falla en omröstning per månad för det är lite sumpigt att man måste köpa VIP bara för att man vill göra en omröstning. Och omröstningskortet i affären är ju så himla dyr så att det är inte många användare som har råd till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 japp jag håller med dej.lr så kan man sänka priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Omröstningar är en unik funktion som endast sådana som visar att man stödjer sidan samt att man är aktiv får använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Dom har höga priser i affären bara för att dom ska köpa fuskavip. Lika så med grupper. Och så är det tyvärr, kommer inte att ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 asså, har sett att min bror har frågat hur man gör omröstningar med fuskavip...ingen svarar! Alltså han förklarade att man kan skriva frågorna o så, men det går inte att få med själva omröstningen! Han vill ha svar! (Kan skriva i forumen den 26:e... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 En anledning till att det är dyrt är för att det lätt blir spam i omröstningstrådar. Och att det blir många onödiga omröstningar. Har men en viktig omröstning man vill göra får man kämpa lite för den, eller stötta fuska.se genom VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 jag tyckte det var en bra idé med 1 varje månad, eller när man gör en så måste man vänta en månad typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Roligt att någon håller med :). Men jag tycker då att admin i gruppforumen borde få starta omröstningar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Jo, fast bara en gång i månaden, i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Tycker att det ska vara en gång per halvår man får göra en omröstning isåfall. Tänk er hur många det skulle bli annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag tycker det skulle bli för mycket också. jag tycker typ 1 gång per år! För om man vill ha många omröstningar så tycker jag man kan köpa vip. då hjälper man sidan + får omröstningar som man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.