Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 HIM? Vet ni vilka det är? =) Har ni aldrig hört dem? Leta upp närmsta kompis med HIM-Låtar och be att få dem ;) Jag gillar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Mjodå, HIM går alltid hem, men det är däremot inte mitt favoritband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 deras kiss of dawn låter som en bög har skrivit den, speciellt i refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Dom äger. Akira Yamaoka tycker också det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 tycker inte som är specielt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 *frågar alla polare typ* Hepp, inte en HIM-låt i sikte! ;P Har dock för mig att de har gjort en rätt så soft låt som kom ungefär när The Rasmus släppte "In the Shadows" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Kan det vara "Wings of a butterfly" du tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Kan hända :P Det enda jag kommer ihåg är typ att de står utomhus,vid en frusen sjö(är inte så säker på det), det är vinter, så e de typ facklor runte de har jag för mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 deras kiss of dawn låter som en bög har skrivit den, speciellt i refrängen.Bra att du markerar med din avatar att du absolut inte är bög. Tänk om någon skulle misstänka dig? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 För att disskutera HIM skulle jag behöva använda ord som inte är tillåtna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 HIM är väl helt okej, lyssnade på dem förrut men har nästan helt slutat nu. Var nog aldrig ett favorit band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Finns en anledning till att HIM blev totalt utbuade som förband till Metallica. Mer behövs inte sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.