Sandflygaren Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 (redigerat) Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3? Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, bättre spel, kraftigare, låter inte som en dammsugare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning) Redigerat 3 Februari 2008 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har? Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3? Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning) Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har? Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3? Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning) Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon. med kraftigare menar han nog att den är tyngre och klumpigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har? Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3? Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning) Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon. med kraftigare menar han nog att den är tyngre och klumpigare. Haha, ja, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 I M3 gjorde de ett test och Xbox 360 vann över Wii och PS3 med 23 mot 19 och 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 I M3 gjorde de ett test och Xbox 360 vann över Wii och PS3 med 23 mot 19 och 19.Du veta att det finns tusentals jämförelser på internet? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskisen 64 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Kolla länken det är en jämnförelse mellan ps3 och 360 http://www.gamespot.com/features/6162742/p-7.html tycker 360 är snyggare på dom flesta spelen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=o1YjSw_enUo...feature=related korta versionen, med bara det viktigaste. http://www.youtube.com/watch?v=zRaYXHHCgxo den långa versionen, med mer information. Redigerat 6 Februari 2008 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.