knark Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Som rubriken lyder.. Lite inte på han. Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig. Vad tycker ni om det!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Som rubriken lyder.. Lite inte på han. Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig. Vad tycker ni om det!!? Aa , och . Vad har det med oss att göra?Sluta göra onödiga trådar , låt Poison vara en grym Hacker . Jag gillar poison för hans hacking . :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) Som rubriken lyder.. Lite inte på han. Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig. Vad tycker ni om det!!? DADADADAAAAAA!!!!!!!!!!!! *dramatisk musik* Jomenvisst, akta er för mig, lite inte på mig, annars kanske ni bli haxxade. JAg har tagit ner flertal sidor, såsom Capp3s sida, och han blev visst lite ledsen för det, men vad skulle han gjort med en simpel sida som hette bajskorvarn?(http://www.freewebs.com/bajskorvarn/) Hoppas crazy_pingu(http://www.freewebs.com/css-wolfgang/) skriver en kommentar i den här tråden också, vänta, han kan inte! Tror inte han kommer tillbaka till Fuska.se på lääääänge. Sen väntar vi på en nota från thelaketavern också, men det har inte kommit nåt. Redigerat 6 September 2007 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Du är då en riktig fuling du Poison. Tihihi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AggZ0 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Dumma posion! *Slå* Du förstör mina leksaker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Lol poison ett ord, PWND! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Det är då ändå inte jag som blir ägd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Härligt, Poison! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Gryymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 OMFG! Poison har hackat min msn, min hemsida och allting >< :'( Han är jätte elak! Lite absolut inte på honom.. Speciellt när det också finns en tråd om honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Kalla inte scamming för hacking annars ger ni Poison extremt hög status lol. Ger ni han ert lösenord så har ni blivit scammade (lurade) och får skylla er själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Hahahahha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg