Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt. Fast det finns ju annat kul man kan göra för dom pengarna! som gå på en GN'R konser :gitarr: :gitarr: Redigerat 12 September 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gertolof Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt nja jag tycker att du inte borde köpa den även om den är skit bra för 40.000 är mycket pengar så hade jag vatt du så hade jag inte gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 vill du ha en ruskigt bra dator så.. Skulle rekomendera tt du satte på 2 st 8800ultra kort och Intel core 2 extreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Du kan få en skaplig för 10.000fm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Och för 20 000 får du typ den bästa datorn som finns för... Inte riktigt, kanske, men nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 För ungefär 25-30 tusen kan du få dom bästa delarna som går o hitta på marknaden just nu.. så att spendera 40 tusen är lite dumt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) jag vet, det dumma är är att jag har typ bara 50tusen på mitt kort. haha, nja det får bli en lite modernare bara för några tusen extra, eller bara bättra på datorn jag har. men vist vore det coolt att ha en så bra dator med allt det senaste.:) Redigerat 10 September 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk.Mjo, tänkte skriva om dem men du hann före. Jädrigt bra dator man får om man spenderar 90.000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Eller så har man att liv och lägger under 10.000 på en dator och resten på något värt så mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Och för 20 000 får du typ den bästa datorn som finns för... Inte riktigt, kanske, men nästan... de bästa datoerarna kan kosta miljoner ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 (redigerat) tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt Det räcker med 25.000 för att få de bästa privat (spel) datorerna. Redigerat 11 September 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.