Hoppa till innehåll

Dator! För Ca:40000!

Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

Gäst GunsNroses

tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste.

jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt. Fast det finns ju annat kul man kan göra för dom pengarna! som gå på en GN'R konser :gitarr: :gitarr:

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste.

jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt

nja jag tycker att du inte borde köpa den även om den är skit bra för 40.000 är mycket pengar så hade jag vatt du så hade jag inte gjort det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

jag vet, det dumma är är att jag har typ bara 50tusen på mitt kort. haha, nja det får bli en lite modernare bara för några tusen extra, eller bara bättra på datorn jag har. men vist vore det coolt att ha en så bra dator med allt det senaste.:)

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk.

Mjo, tänkte skriva om dem men du hann före. Jädrigt bra dator man får om man spenderar 90.000...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt

Det räcker med 25.000 för att få de bästa privat (spel) datorerna. Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...