Gäst GunsNroses Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt en 40.000 krs dator är bara 15.000 kr dator och 25.000kr snoppförlängare för nördar __hahaha den var ju bra förästen F*N vad alla blev tjuriga nu då.. haha ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Gå in på t.ex. Komplett.se och välj delar själv så blir det sannerligen klart billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 nej jag tycker inte det är värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Gå in på t.ex. Komplett.se och välj delar själv så blir det sannerligen klart billigare.Eller så går man in på datorbutiken.com och får mycket sämre service och mycket längre leveranstid.komplett är bra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Om du har så mycket pengar så ja visst. 2x 4 kärniga Intel quad processorer, 2 8800Ultra grafikkort, 4gbram, 1tbminne och en raptor hårddisk och så fixar du bästa KYLARNA OCH ALLTING! DET ÄR VAD JAG KALLAR KALASDATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 40 tusen? Använd hälften på en dator, resten på nåt smartare. Pilotutbildning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 40 tusen? Använd hälften på en dator, resten på nåt smartare. Pilotutbildning kanske? Hälften? En fjärdedel typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Tror knappt att man kan få en bärbar för så mkt. Länka till en, om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Tror knappt att man kan få en bärbar för så mkt. Länka till en, om jag har fel... Det finns alla prisklasser ;) http://prisjakt.se/kategori.php?k=s9370346 Hur prisvärda de är vet jag inte, men de kostar i alla fall en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Köp den bästa servern du kan hitta för bara några 100 000 kr. Det går säkert att installera ett vanligt operativ som W2k/XP/Vista på den istället för serveroperativ. Fast det kan ju vara så att det inte klarar alla processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Servrar brukar inte heller ha speciellt mycket grafikminne vad jag vet, vilket är bra att ha om man ska arbeta på den, inte minst spela spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Gå in på t.ex. Komplett.se och välj delar själv så blir det sannerligen klart billigare. Eller så går man in på datorbutiken.com och får mycket sämre service och mycket längre leveranstid. komplett är bra. :D eller inte Tror knappt att man kan få en bärbar för så mkt. Länka till en, om jag har fel...jag ville inte ha en laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.