Oske Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Ta ett snack över värför det sprack? Jag vet inget, men jag antar att det kan vara ett bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< Hon gjorde ungefär slut? Bli sams med henne då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Om du gjorde nåt fel skulle en bra början iaf vara att be om förlåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< . Först och främst tänk efter "Har jag gjort något fel?" om du kan svara ja på den frågan så är den bästa lösningen att be om förlåtelse. Annars tycker jag att du ska prata med henne fråga varför hon gjorde slut och sedan noga disskutera igenom varför hon gjorde slut och kanske komma fram till en lösning. I den situation du nu sitter i tror jag att det är enklast att prata igenom det med din tjej. Och går det inte att lösa med prat så är det inte mycket mer att göra åt saken, då får du helt enkelt ge upp och hoppas på att du hittar en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Acceptera att hon gjorde slut ó lev vidare :^) Eller gör det svåra sättet och sätt dig själv i en desperation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< . Först och främst tänk efter "Har jag gjort något fel?" om du kan svara ja på den frågan så är den bästa lösningen att be om förlåtelse. Annars tycker jag att du ska prata med henne fråga varför hon gjorde slut och sedan noga disskutera igenom varför hon gjorde slut och kanske komma fram till en lösning. I den situation du nu sitter i tror jag att det är enklast att prata igenom det med din tjej. Och går det inte att lösa med prat så är det inte mycket mer att göra åt saken, då får du helt enkelt ge upp och hoppas på att du hittar en annan. lissen to the women :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< . Först och främst tänk efter "Har jag gjort något fel?" om du kan svara ja på den frågan så är den bästa lösningen att be om förlåtelse. Annars tycker jag att du ska prata med henne fråga varför hon gjorde slut och sedan noga disskutera igenom varför hon gjorde slut och kanske komma fram till en lösning. I den situation du nu sitter i tror jag att det är enklast att prata igenom det med din tjej. Och går det inte att lösa med prat så är det inte mycket mer att göra åt saken, då får du helt enkelt ge upp och hoppas på att du hittar en annan. Listen to the women. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Min flickvänn gjorde nyss slut ungefär .. Å det var den ända tjejen som jag verkligen tyckte om och gillade :( Och jag vet vad jag ska göra nu? Vi tjaffsade och så .. Och nu är det helt borta "/ Någon som kan hjälpa mej vad jag ska göra för att få till baka min Emma? :) :( Ni som inte äns är intresserade eller bara skriver offtopic behöver inte äns läsa detta . <_< . Först och främst tänk efter "Har jag gjort något fel?" om du kan svara ja på den frågan så är den bästa lösningen att be om förlåtelse. Annars tycker jag att du ska prata med henne fråga varför hon gjorde slut och sedan noga disskutera igenom varför hon gjorde slut och kanske komma fram till en lösning. I den situation du nu sitter i tror jag att det är enklast att prata igenom det med din tjej. Och går det inte att lösa med prat så är det inte mycket mer att göra åt saken, då får du helt enkelt ge upp och hoppas på att du hittar en annan. Citerar ^ Lyssna på Selene, hon vet vad hon snackar om:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.