Hoppa till innehåll

Har Köpt Palestina Sjal


Scarlet
 Dela

Rekommendera inlägg

Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.

Min anledning är inte de. Jag har den för att den är snygg endast :) Inte för att synas för det gör jag ändå aldrig så spela roll.

Men kan man bara inte säga till dom som stör sig på det att man har den för estetiska själ eller så? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.

Min anledning är inte de. Jag har den för att den är snygg endast :) Inte för att synas för det gör jag ändå aldrig så spela roll.

Men kan man bara inte säga till dom som stör sig på det att man har den för estetiska själ eller så? :o

 

Så säger alla, även de som är emo och döljer hela huvet med den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Imo att bära palestinasjal är som att bära en slöja. Den berättar något om vem du är, fast kanske inte just vad åskådaren tror. Ifall du bär den får du vara beredd på att kanske försvara dina åsikter (vilka dom nu än må vara) både med ord och nävar. Inte för att jag tror nån lär behövas slå på käften (eller springas ifrån). På min skola bär en hel del folk såna, och ingen har blivit nerslagen hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar

du är tuff killen men du måste nog ändra på din fejka historia lite XD.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nazister, andra högerextrema grupper och personer som i allmänhet inte gillar palestina kan få för sig att ge dig ett kok stryk ja.

 

För övrigt så är palestinasjalar bara någon trend och inte alls särskilt snyggt. Men de ser roliga ut om man har dem som man skall använda dem! *sätter på sig sin palestinasjal*

Om nazister m.fl. ska slå alla som har palestinasjalar får de hålla på länge.

 

Palestinasjal är visst snyggt!

 

Sa jag att de skall slå ner alla som har det? Sa jag ens att de letar efter folk med palestinasjal?

 

Nej, det gjorde jag inte. Om du däremot skulle stöta på en grupp nazister så finns risken att man åker på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...