shoobree Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Hejsan! Fixade nyss XP för att jag var trött på vista..Problemet är att mitt ljud funkar inte TACKSAM FÖR SVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Prova att ladda ner de senaste dirvrutinerna till ditt ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Prova att ladda ner de senaste dirvrutinerna till ditt ljudkort.hur får jag tag på de senaste drivrutinerna till mitt ljudkort...Jag är en fet no0b lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Sök på google... Vad har du för ljudkort, föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Vet inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Har du nått ljudkort överhuvudtaget, eller är det nått chipset (nu heter det inte chipset, men jag kallar det det.), alstås ett inbyggt ljudkort i moderkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Ta en titt på papprena du fått med datorn eller skivorna som hängde med. I annat fall kan det bli svårare att se vad man har för ljudkort. Öppna chassit och titta på det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Om det är inbyggt brukar det finnas nån driver på datortillvärkarens hemsida. Leta där om du inte hittar nått ljudkort. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 regga dig på xfire.com och tryck på upload rig :P ett bra sätt och du behöver inte göra nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 det går väl att gå in på enhetshanteraren för att kolla vad man har för ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 (redigerat) regga dig på xfire.com och tryck på upload rig :P ett bra sätt och du behöver inte göra nånting.Tror inte det funkar. Xfire hämtar från DXDIAG vad jag vet och den i sin tur kollar vad som är installerat. Funkar inte ljudet lär det inte finnas med där. EDIT: Samma gäller även enhetshanteraren. Redigerat 13 September 2007 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.