Hoppa till innehåll

Idol


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Juryn följer bara sitt manus där det står vad de ska säga i olika situationer, jag tror inte att de om de träffade en människa utanför "idol" som var kass att dom allvarligt skulle säga "du suger" allt i idol är bara ett spel för att få upp tittarsiffrorna och man ska inte tro ngt som görs eller sägs sedan kan man undra vad meningen med denna löjliga tv såpa går ut på då de bara frammkallar en låssas artist som ger ut en skiva och sedan slutar existera.

Vad jag vet så finns Darin fortfarande (jag vet, han kom TVÅA), men jag skulle göra allt i världen för att få honom att försvinna.

 

Darin blev mer en status sak, det är coolt att gilla Darin för han var med i idol, i mina ögon är han bara en produkt inte en äkta artist och om några år kommer ingen veta vem han är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juryn följer bara sitt manus där det står vad de ska säga i olika situationer, jag tror inte att de om de träffade en människa utanför "idol" som var kass att dom allvarligt skulle säga "du suger" allt i idol är bara ett spel för att få upp tittarsiffrorna och man ska inte tro ngt som görs eller sägs sedan kan man undra vad meningen med denna löjliga tv såpa går ut på då de bara frammkallar en låssas artist som ger ut en skiva och sedan slutar existera.

 

Vad jag vet så finns Darin fortfarande (jag vet, han kom TVÅA), men jag skulle göra allt i världen för att få honom att försvinna.

 

Darin blev mer en status sak, det är coolt att gilla Darin för han var med i idol, i mina ögon är han bara en produkt inte en äkta artist och om några år kommer ingen veta vem han är.

 

Precis, de som vinner idol blir inte "riktiga" artister. Enligt mig är en riktig artist en som skriver sin musik själv och har jobbat sig upp från botten, inte någon som kan sjunga och helt plötsligt blir känd på grund av en dokusåpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många tror du inte dit och gör dåligt ifrån sig med vilje? Slår vad med kompisar och sådana grejer. Bara blir skitarga och svär som f*n för att få komma med i TV? Eller får sig själva att framstå som ena jäkla bonnläppar och lodisar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juryn följer bara sitt manus där det står vad de ska säga i olika situationer, jag tror inte att de om de träffade en människa utanför "idol" som var kass att dom allvarligt skulle säga "du suger" allt i idol är bara ett spel för att få upp tittarsiffrorna och man ska inte tro ngt som görs eller sägs sedan kan man undra vad meningen med denna löjliga tv såpa går ut på då de bara frammkallar en låssas artist som ger ut en skiva och sedan slutar existera.

 

Vad jag vet så finns Darin fortfarande (jag vet, han kom TVÅA), men jag skulle göra allt i världen för att få honom att försvinna.

 

Darin blev mer en status sak, det är coolt att gilla Darin för han var med i idol, i mina ögon är han bara en produkt inte en äkta artist och om några år kommer ingen veta vem han är.

 

Precis, de som vinner idol blir inte "riktiga" artister. Enligt mig är en riktig artist en som skriver sin musik själv och har jobbat sig upp från botten, inte någon som kan sjunga och helt plötsligt blir känd på grund av en dokusåpa.

 

Daniel som vann var ju ingen "fake" artist han var ju riktigt bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en som kom dit ,han som sa jag ska pissa på er era j*v** apor han var bara fejk han var skådespelare läste det i tidningen

Han var rolig.Men det var väl det som var meningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittade lite av slutet på reprisen som gick 16.40 idag. Juryn uppträdde ju rätt knäckande mot en del, t.ex. Henning. Jag kan ta att juryn erkänner för folk att de är dåliga men att de gör sådär är väl lite väl:

 

Breitholtz: "Jag vill gärna se mer av dig, Henning..."

 

Henning går enr på knä och viskar "Yes!" för sig själv.

 

Breitholtz: "...Men det vill tyvärr inte mina kollegor, du går inte vidare."

 

Fanns en annan scen också där två tjejer fick gå fram ett steg och fick höra: "Ni är antagligen de bästa i Idol någonsin...som inte går vidare idag."

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste i tidningen att fler föraldrar förbjuder barn att titta på Idol.Orsaken var att det kunde bli "mobbnings framkalande".

Redigerat av Weavile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, juryn är bra, såklart man ska va hård. Det är över 15 000 personer som söker, ibland finns det folk som är bra och inte kommer med för att en nolla har ansökt eftersom den vet att den är dålig på och sjunga. Men Kishti överdriver ibland tycker jag. Men Peter är grym alltså!

FEL! Det var rekord att 9200 pers sökte. Hela juryn är ju bäst. De har inte alls gått för långt. Tycker att de som är känsliga mot sånna "ord", inte behöver söka.

 

Och han sa: Jag pissar på dem! vilka J###LA små råttor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juryn följer bara sitt manus där det står vad de ska säga i olika situationer, jag tror inte att de om de träffade en människa utanför "idol" som var kass att dom allvarligt skulle säga "du suger" allt i idol är bara ett spel för att få upp tittarsiffrorna och man ska inte tro ngt som görs eller sägs sedan kan man undra vad meningen med denna löjliga tv såpa går ut på då de bara frammkallar en låssas artist som ger ut en skiva och sedan slutar existera.

 

Vad jag vet så finns Darin fortfarande (jag vet, han kom TVÅA), men jag skulle göra allt i världen för att få honom att försvinna.

 

Darin blev mer en status sak, det är coolt att gilla Darin för han var med i idol, i mina ögon är han bara en produkt inte en äkta artist och om några år kommer ingen veta vem han är.

 

Precis, de som vinner idol blir inte "riktiga" artister. Enligt mig är en riktig artist en som skriver sin musik själv och har jobbat sig upp från botten, inte någon som kan sjunga och helt plötsligt blir känd på grund av en dokusåpa.

 

Daniel som vann var ju ingen "fake" artist han var ju riktigt bra

 

Som Baranoi skrev, en riktig artist är en som jobbat och slitit för att komma upp i toppen. Du kanske gillar Daniel men problemet med honom är att han bara var en skapad produkt eftersom de på idol formade honom att bli det dom ville att han skulle bli. En riktig artist har inte slipats till att bli ngt den har sin stil och sin musik som den själv skapat fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...