MoveMe Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Är som du är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma. Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det. Eller någon annan. Likadan, även om man inte tror det så är det mycket vanligare än det verkar. Likadan ^^ Gillar att umgås i skolan och så, men gillar även att stanna hemma och bara vara liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Men där serdu! Nästan alla i den här tråden är likadana, det finns ingenting och oroa sig för. Var den du är och trvis med dig själv :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hmmm...jag har en kompis som typ är så han vill aldrig spela fotboll på skolan :unsure: också är han tetad av andra skolor!wtf!!men på vår skola är han inte retad men han vill alltid vara ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Klart det finns, jag känner mej alltid ensam vart ja än går ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazlum5 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 men det känns jätte ensamt... att ingen är som jag :( jaa..det är jag..fast jag är en kille.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Samma med mig pallar inte gå på fester och dylikt stanar hellre hemma och spelar bxob 360 eller sitter på datan eller e med min familj. :) YOU ARE NOT ALONE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Tja... bor bara med morsan, och går aldrig på någonting. Bara sitter hemma och spelar dator, och umgås inte särskilt mycket med andra. Så jag är ensam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Tja, är nog något åt det hållet med. Mest pga att jag är nykterist och håller mig borta från fester. Är väl med kompisarna när alla har tid, annars blir det väl spel eller annan aktivitet ute. På vintern blir det dock mest inomhus, to be honest. ;) Redigerat 28 April 2008 av Shadowbeing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(Du e precis som jag ;) stannar hellre hemma än att gå ut och vara med polare.så du inte ensam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(Du e precis som jag ;) stannar hellre hemma än att gå ut och vara med polare.så du inte ensam ;) Ni är inte ensamma, samma här. Vi måste typ skapa en klan snart eller nåt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Samma här, jämt ensam. Visst, jag har några kompisar i skolan, men inga riktigt nära. Dock har jag ett par schysta killkompisar på en annan skola (som jag bara har träffat 1 gång), och 2-3 st killkompisar i 9:an. Men ingen jag umgås med. Det blir mest chatt eller lite småsnack i skolan bara :( Blir typ mobbad i skolan eftersom jag är hårdrockare. Jag är inte välkommen där längre. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag skulle inte kalla mig ensam iaf. Har många jag umgås med i skolan, och några även utanför där. Folk från min träning träffar jag jätteofta å i helgen hade vi lite wii mariokart kväll å lite filmkväll :) åker även iväg på träningsläger. har även nån kille på G nu ^^ så skulle inte kalla mig ensam iaf.. men ja vet ändå hur det känns för er som är det. skitdrygt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.