Jolt Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag tycker det är helt OK att döda dom för att käka,för det gör dom ju själva också.Men inte för nått annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Asså jag tycker det är olika, Dom tycker väl inte det är kul att få en kula i skallen, Men vi kanske vi stoppa upp dom / äta dom. Dom jagar ju andra djur så dom ska inte klaga på att vi skjuter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Tja, djuren dör innan de ens når marken, de hinner inte känna nån smärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 tycker inte om jakt så mycket för dom dödar ju djur hela tiden.. eller iaf när dom får Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Men djuren känner inget, Dom hör bara ett ljud sen e dom döda lixom. Det är ju inte vårt fel att vi behöver mat m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Asså jag tycker det är olika, Dom tycker väl inte det är kul att få en kula i skallen, Men vi kanske vi stoppa upp dom / äta dom. Dom jagar ju andra djur så dom ska inte klaga på att vi skjuter dom. Japp, älgar äter andra djur... Har du haft någon form av skolgång? Jag anser att wikipedia är väldigt tillförtitlig, och det mesta(allt jag sett där) verkar korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Men förlåt att jag inte tog med ordet NÅGRA då! Jag syftade på dom som gör det, Och ja Wikepedia kan man alltid lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 tycker inte om jakt så mycket för dom dödar ju djur hela tiden.. eller iaf när dom fårSå du menar att så fort en jägare ser ett djur, så dödar han/hon den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Wikipedia är en seriös hemsida men då antalet skojare ökar börjar sidan bli lite oseriös.Men det är fortfarande bra infomartion och fakta.Dock sker spammandet mest på engelska sidor. OnTopic:Jakt är okej så länge det inte blir tjuvjakt eller för mycket. Wikipedia är möjligtvis en hemsida som hade en tanke om att vara seriös men den iden ödelade dom direkt när de lät privatpersoner skriva exakt vad dom ville, mycket osanning svävar omkring på wikipedia, åsikter som förklaras som riktig fakta och liknande. De flesta lärare på min skola sätter ett IG på en uppsatts där faktan är tagen från wikipedia eftersom dom direkt kan se när det inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) jag gillar att jaga! jag är en bra skytt men jag gillar inte att slakta(blä) en gång träffade jag en hare.den blev extra god då ;) jag ska försöka träffa ett djur med pilbåge men det är svårt jag tycker det är helt ok men det är synd om djuren :( tro inte att jag tycker det är kul ! jag jagar dels för det är spännande och dels för att det är billigare en det dyra på afärn tycker inte om jakt så mycket för dom dödar ju djur hela tiden.. eller iaf när dom får blä för ett liv utan kött Redigerat 21 Mars 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Asså -.-' Det ni inte förstår är att man inte får jaga hursomhelst, Visserligen är jag verkligen inte emot det, Men man måste ha Licens för det annars blir det olagligt. Annars skulle alla djur vara utdöda vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 det är ju f*n inget fel med att jaga??!!!typ människan har ju utvecklats tack vare jakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.