Hoppa till innehåll

Jakt


KVAB

Rekommendera inlägg

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DamelQ

Asså jag tycker det är olika, Dom tycker väl inte det är kul att få en kula i skallen, Men vi kanske vi stoppa upp dom / äta dom.

 

Dom jagar ju andra djur så dom ska inte klaga på att vi skjuter dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Asså jag tycker det är olika, Dom tycker väl inte det är kul att få en kula i skallen, Men vi kanske vi stoppa upp dom / äta dom.

 

Dom jagar ju andra djur så dom ska inte klaga på att vi skjuter dom.

Japp, älgar äter andra djur...

Har du haft någon form av skolgång?

 

Jag anser att wikipedia är väldigt tillförtitlig, och det mesta(allt jag sett där) verkar korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wikipedia är en seriös hemsida men då antalet skojare ökar börjar sidan bli lite oseriös.Men det är fortfarande bra infomartion och fakta.Dock sker spammandet mest på engelska sidor.

 

OnTopic:Jakt är okej så länge det inte blir tjuvjakt eller för mycket.

Wikipedia är möjligtvis en hemsida som hade en tanke om att vara seriös men den iden ödelade dom direkt när de lät privatpersoner skriva exakt vad dom ville, mycket osanning svävar omkring på wikipedia, åsikter som förklaras som riktig fakta och liknande. De flesta lärare på min skola sätter ett IG på en uppsatts där faktan är tagen från wikipedia eftersom dom direkt kan se när det inte stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar att jaga! jag är en bra skytt men jag gillar inte att slakta(blä)

en gång träffade jag en hare.den blev extra god då ;)

jag ska försöka träffa ett djur med pilbåge men det är svårt

jag tycker det är helt ok men det är synd om djuren :(

tro inte att jag tycker det är kul !

jag jagar dels för det är spännande och dels för att det är billigare en det dyra på afärn

 

tycker inte om jakt så mycket för dom dödar ju djur hela tiden.. eller iaf när dom får

blä för ett liv utan kött

Redigerat av Gamer95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

Asså -.-'

 

Det ni inte förstår är att man inte får jaga hursomhelst, Visserligen är jag verkligen inte emot det, Men man måste ha Licens för det annars blir det olagligt.

 

Annars skulle alla djur vara utdöda vid det här laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...