Hoppa till innehåll

Ta Bort Internet Cafeen


msxmsx
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har det kommit ett idiotiskt förslag att man ska ta betalt med ca 2000 för varje dator på varje internet cafee i sverige.

http://tv4nyheterna.se/2.139?videoId=1.176160 kolla där , spola fram till 05:45.

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?koeniz : Skriv på här ifall ni gillar att gibba på tex inferno - online !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va dåligt! har inte vart på internet cafén så mycket å det drabbar inte mig speciellt men varför ska dom betala 2000per år!

 

ni kanske förstod det som att varje dator fick kosta max 2000 men efter att sett klippet märkte jag att dom ska typ skatta 2000per år & dator

 

men det står att tråden där man skriver på inte finns...

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka sitta på internet cafér med hälften så bra datorer som man har hemma. Fattar inte varför folk går dit och betalar när man t.o.m. har bättre dator hemma. Lanar man samlas man väl för f*n hemma hos någon. Inte på nåt sunkigt internet café som luktar koffein.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första sa jag aldrig något om att X antal personer skulle samlas utanför Bill Gates hus när det är Dreamhack (Vad sjutton har det ens med saken att göra?), och för det andra så om man lanar hemma hos någon sitter man också ofta bedvid varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka sitta på internet cafér med hälften så bra datorer som man har hemma. Fattar inte varför folk går dit och betalar när man t.o.m. har bättre dator hemma. Lanar man samlas man väl för f*n hemma hos någon. Inte på nåt sunkigt internet café som luktar koffein.

T.ex nyinflttade invandrare som vill kolla översikten över sitt hemland. (Är en orsak)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...