Gäst GripenII Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 kolla sjä lv sj*vla j*vla eller är det jag som stavar fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Det är du som stavar fel, det heter själva inte sj*vla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Du stavar fel, men som sagt så finns det en ord censur här, för att slippa otrevligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ Egentligen borde väll Vafan också censureras? och f*n borde väll egentligen inte censureras eftersom man kan vara ett stort f*n av nallar (Det e jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ ja xD sj tycker jag endast könsord/grova svordomar borde blockas. resten är ju sånt man hör varje dag, även från lärare. ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ ja xD sj tycker jag endast könsord/grova svordomar borde blockas. resten är ju sånt man hör varje dag, även från lärare. ;p You have a point ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ ja xD sj tycker jag endast könsord/grova svordomar borde blockas. resten är ju sånt man hör varje dag, även från lärare. ;p word. Det är de lätta orden som censureras, medans grövre ord såsom horunge osv. inte censureras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ ja xD sj tycker jag endast könsord/grova svordomar borde blockas. resten är ju sånt man hör varje dag, även från lärare. ;p word. Det är de lätta orden som censureras, medans grövre ord såsom horunge osv. inte censureras. Men ordet hora censurerades förut... Redigerat 6 Oktober 2007 av Zhark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Aa, det mest användabara orden är censurerade, men sen finns det ord som man inte använder på ett forum, som inte är censurerade. Redigerat 6 Oktober 2007 av Goreinhaled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vafan finns det? h*lvete också xD. Spärren känns lite löjlig när det är så uppenbart dock som i h*lvete, ^^ ja xD sj tycker jag endast könsord/grova svordomar borde blockas. resten är ju sånt man hör varje dag, även från lärare. ;p word. Det är de lätta orden som censureras, medans grövre ord såsom horunge osv. inte censureras. Men ordet hora censurerades förut... De tänkte säkert på fuska.se's spanska användare som vill fråga vad klockan är. :D "¿Que hora es?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.