jokerman1 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) går :D :D 2 meter Redigerat 1 Oktober 2009 av jokerman1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Buss/Moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) Åker skolbuss (Turistbussar B) ) eller vanliga bussen + gå 500 m :) Vad menar du? Som jag har förstått det bor du i Månsarp. Jag är ganska säker på att den vanliga bussen stannar precis utanför skolan om du åker ifrån Månsarp. Mjo, men den stannar nere i Norrahammars centrum. 25an går ifrån Månsarp. 28an går upp vid Torsvik och sen till skolan. Fast den går inte ifrån Månsarp. Redigerat 7 Oktober 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Olikt, Sommar: Cykel/Moped(Brosan skjutsar mig)/Bil Vinter: Cykel/Bil GÅR ALDRIG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 På sommaren är det cykel eller gå/springa :P På vintern bil eller gå. Tar typ tre min med cykel och två min med bil och typ sex minuter att gå. Har typ femhundra meter til skolan B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Bil om den finns tillgänglig, annars cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Går alltid. Tycker dom som åker bil om det tar typ 2 min borde skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Går till skolan. bara några 400 meter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Buss, tåg, buss igen. Tar mellan 75-90min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Går alltid. Tycker dom som åker bil om det tar typ 2 min borde skämmas. Jag måste ju medverka till miljöförstöringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Åker bil/buss, har 2 mil till skolan. Bor ute på landet. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Moppen/Buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.