Rovarkungen Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Cyklar/går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag går. Alltid, har alltid gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 jag cyklar helt enkelt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 moppe en mil, ca 5 minuterdu kör alltså 120 km/h :rolleyes: själv körde jag moppe före skolavslutningen men nu då jag börjar gymnasiet blir det att cykla eller ta bussen. Haha, älskar folk som äger andra folks =D OT: Kommer fortfarande cykla även fast det är lite längre till min nya skola ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 cyklar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Kör moppe. Tar 20 sec typ. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Buss, bil eller moped. 17 km till skolan och pappa är lärare där, så när han börjar samtidigt åker jag bil, om jag slutar udda tider, typ när sista bussen har gått, eller en timme tills nästa buss går, eller sovmorgon åker jag moped, annars buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Kör moppe. Tar 20 sec typ. :Pde är ju höjden av lathet att köra moppe till skolan om man bor så nära :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Cyklar, går, åker buss, åker bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Kör moppe. Tar 20 sec typ. :Pde är ju höjden av lathet att köra moppe till skolan om man bor så nära :P Min f.d klasskompis körde moppe varje dag, han bodde 700 meter ifrån skolan... Tar ju ffs längre tid att ta ut moppen ur garaget, ta på hjälmen, starta moepden och åka iväg än att gå -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.